دادستان کرمان به موضوع تکمیل پروژه بازسازی جاده شهداد - نهبندان ورود کرد

13:35 - 09 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۴۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان به موضوع تکمیل پروژه بازسازی جاده شهداد - نهبندان ورود کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در جهت حفظ حقوق عامه، پیگیری تکمیل آسفالت جاده ارتباطی بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان گلباف بیان کرد: خوشبختانه خدمات ارائه شده به روستا‌ها و مناطق محروم استان به برکت انقلاب، نظام و مدیران جهادی، در قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و این خدمات پس از انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

بخشی با اشاره به پروژه نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ عنوان کرد: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجرا، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال است که معطل مانده است. همچنین جاده حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر که مسیر جاده صعب العبور است و آسفالت آن می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم منطقه را برطرف کند.

وی افزود: بررسی می‌کنیم آیا در عدم تکمیل پروژه آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعلی صورت گرفته است یا خیر.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانخطاب به مسئولان گلباف اذعان کرد: با همان بضاعتی که دارید از هیچ تلاشی برای کار فرهنگی کوتاهی نکنید و در این امر منتظر اقدام خاصی از ناحیه بالا دست نباشید و اگر چنین شد و فرزندانی صالح، چون شهید پورجعفری تربیت شد آینده این نظام تضمین می‌شود.

گفتنی است مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسئولین اجرائی استان جهت رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت تخصیص یک دستگاه بولدوزر جهت پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *