۲۴۴ کشنده توقیفی در استان آذربایجان شرقی با دستور دادستان کل کشور ترخیص شدند

15:20 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۹۶۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۴۴ کشنده توقیفی در استان آذربایجان شرقی با دستور دادستان کل کشور ترخیص شدند
۲۴۴ دستگاه کامیون کشنده در استان آذربایجان شرقی بعد از بازدید دادستان کل کشور از پارکینگ کشنده‌های توقیفی و بلاتکلیف این استان تعیین تکلیف شدند.

خبرگزاری میزان_ در جریان سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با سفر به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای این شهرستان، از چند کارخانه تولیدی، گمرک، انبار‌های سازمان اموال تملیکی و پارکینگ خودرو‌های توقیفی نیز بازدید کرد.

در جریان بازدید دادستان کل کشور از پارکینگ کشنده‌های توقیفی و بلاتکلیف، بیش از ۵۰۰ دستگاه کشنده و کامیون مشاهده و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با بررسی علت توقیف و بلاتکلیفی آن‌ها دستورات لازم را در خصوص تعیین تکلیف این کشنده‌ها صادر کرد.

در این راستا و در کمتر از ۲۰ روز از دستور دادستان کل کشور، بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خبر از تعیین تکلیف بیش از ۲۴۰ دستگاه کامیون کشنده داد و گفت: پس از سفر دادستان کل کشور به شهرستان جلفا در تاریخ ۱۲ مهر سال جاری و بررسی وضعیت پارکینگ کامیون‌های توقیفی دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف این کامیون‌ها اخذ و اقدامات لازم در این خصوص با سرعت پیگیری شد.

علیلو گفت: در حال حاضر پرونده ۲۴۴ دستگاه کامیون کشنده تعیین تکلیف و ترخیص شده و پیگیری جدی، مستمر و روزانه جهت تعیین تکلیف کشنده‌های باقی مانده با جدیت استمرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *