رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

رئیس دستگاه قضا با سفر‌های استانی پیگیر حل مسائل کشور است/ دستورات رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی انبار‌های تملیکی قابل تقدیر است

14:12 - 22 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۳۹۵
رئیس دستگاه قضا با سفر‌های استانی پیگیر حل مسائل کشور است/ دستورات رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی انبار‌های تملیکی قابل تقدیر است
یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه دستورات رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی انبارهای تملیکی قابل تقدیر است گفت: سفر بدون تشریفات حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان‌های مختلف کشور نشان از پیگیری رئیس دستگاه قضا برای حل مسائل کشور دارد.

خبرگزاری میزان - امان‌الله حسین‌پور در گفتگو با میزان، ضمن اشاره به سفر از پیش اعلام‌نشده رئیس قوه قضاییه به مازنداران در روز‌های گذشته بیان کرد: سفر بدون تشریفات آقای محسنی‌اژه‌ای به این استان و دیگر مناطق نشان از پیگیری وی برای حل مسائل کشور دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اشاره به خراب شدن چند میلیون تن نهاده به دلیل اینکه هنوز تعیین تکلیف و ترخیص نشده‌اند گفت: این اتفاق در حالیست که دامداران مناطق مختلف به دنبال نهاده دامی مجبور هستند این کالا را با قیمت بالا تهیه کنند.

وی ادامه داد: سیستم بروکراسی در گمرکات طوری است که به آسانی قابل حل نیست و اقدام جهادی مدیران را می‌طلبد که میلیون‌ها تن از اقلام مختلف بلاتکلیف مانده ساماندهی شود.

حسین‌پور با اشاره به اینکه دستورات رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی انبار‌های تملیکی قابل تقدیر است گفت: دولت و مسئولان ذیربط دستگاه قضا نیز باید تلاش کنند این دستورات رها نشود و وضعیت کالا‌هایی که در گمرکات انباشه شده تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *