گفت‌وگو|

مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه پشتیبانی واقعی از تولید و حمایت از اقتصاد است

7:40 - 22 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۲۰۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه پشتیبانی واقعی از تولید و حمایت از اقتصاد است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دستگاه قضا در فضای حمایتی و پشتیبانی از حوزه اقتصاد کشور قرار گرفته است گفت: مبارزه قوه قضاییه با فساد پشتیبانی واقعی از تولید در حمایت از اقتصاد کشور است.

خبرگزاری میزان - محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌و‌گو با میزان، ضمن اشاره به سفر از پیش اعلام‌نشده رئیس قوه قضاییه به مازنداران در روزهای گذشته بیان داشت: حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به عنوان فردی مجاهد و پای کار خیلی مؤثر بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نحوه نگاه رئیس قوه قضاییه به موضوعات اقتصادی، دستگاه قضایی را در مواجه با مسائل پیرامونی کاملا متفاوت کرده است.

وی با بیان اینکه حضور میدانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در عرصه کمک می‌کند تا بدنه قوه قضاییه نیز در این جریان قرار بگیرد اظهار کرد: امروز دستگاه قضا در فضای حمایتی و پشتیبانی از حوزه اقتصاد کشور قرار گرفته است و از سویی با فساد مبارزه می‌کند که همان پشتیبانی واقعی از تولید برای حمایت از اقتصاد کشور است.

پورابراهیمی با بیان اینکه سفر رئیس دستگاه قضا به استان‌های کشور و اخیرا به استان مازندران رویه خیلی خوبی است گفت: کمک به صدور احکام قضایی در مورد املاک تملیکی و گمرکات که برزمین مانده بود نمونه‌ای از اقدامات انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای است که بابت این اقدامات صمیمانه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *