۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه به مازندران/محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده با همراهی و همکاری جدی دولت از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد

18:29 - 21 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۲۱۷
تعداد نظرات: ۳ دیدگاه
۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه به مازندران/محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده با همراهی و همکاری جدی دولت از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه به مازندران، با همراهی و همکاری جدی دولت محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد.

خبرگزاری میزان- طبق گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان در این مورد اظهار داشت: در پی سفر اخیر رئیس قوه قضائیه و بازدید رییس دستگاه قضا از بنادر امیرآباد و نوشهر و کالا‌های رسوب شده در این بنادر، جلسه ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مقرر شد با نظارت دادستان مرکز مازندران و دادستان‌های شهرستان مربوطه، نسبت به تعیین تکلیف محموله‌های دپو شده و ترخیص و تخلیه آن در کمترین زمان ممکن اقدام گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: با همراهی و همکاری دولت و ۴۸ ساعت پس از سفر رئیس دستگاه قضا به مازندران، محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده که حسب اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره استاندارد، فاقد مصرف دامی بوده، با مجوز مراجع ذیربط جهت مصارف صنعتی از جمله الکل سازی، تخلیه و به مقصد شرکت الکل سازی در یکی از استان‌های مرکزی حمل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران متخلف که با ترک فعل زمینه ساز تضییع حقوق بیت المال شوند اقدام و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.



انتهای پیام/


برچسب ها: استان مازندران

احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
0
0
خدا حفظ کند رئیس قوه قضائیه را، کاش مدیران دولتی خودشون احساس مسئولیت کنند و نیازی به حضور میدانی قاضی القضات نباشدمع الوصف بامدیران فعلی یقینا نیاز به تقویت هرچه بیشتر سازمان بازرسی کل کشور داریم
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
برخورد کنید نتیجه رو به مردم نشون بدین
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
یعنی حتما باید مسولی بازدید می کرد تا این کار انجام شود اونجا مگه مسول نداشته. عجیبه والا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *