رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان سمنان: مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان در آستانه آزادی هستند

23:35 - 01 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۷۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان: مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان در آستانه آزادی هستند
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت اسامی مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان به مراجع قضایی و سازمان زندان ها ابلاغ شد.

خبرگزاری میزان_ آقای محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از ابلاغ اسامی مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان به مراجع قضایی و سازمان زندان ها خبر داد.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود: پس از نگاه کریمانه و رأفت اسلامی پدرانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) به مشمولین حائز شرایط معرفی شده به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه ؛ اسامی مشمولین به مسئولان قضایی و روسای سازمان زندان ها اعلام شد.

 

عبدالهی ادامه داد: به مسئولان قضایی تاکید شده در مرحله اول با سازماندهی تیم هایی متشکل از کارکنان اجراهای احکام کیفری مراجع قضایی و زندان ها ، افرادی که با اعمال عفو و تخفیف مجازات ، محکومیت آنان منتهی به آزادی می شود بلافاصله اقدام و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر زمینه بازگشت آنان به آغوش خانواده ها را فراهم کنند.

 

وی در ادامه گفت: در مرحله بعدی این اطمینان خاطر به مشمولین تخفیف و تبدیل مجازات به حبس داده می شود که پرونده آنان بررسی و نتیجه اعمال استحقاق عفو به آنان ابلاغ و از مجازات آنان کاسته خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه خاطر نشان کرد: پس از عنایت ریاست معزز قوه قضائیه در پیشنهاد اعمال عفو به مناسبت عید سعید فطر ، دستگاه قضایی استان سمنان با جدیت وظیفه خطیر خود را در اعمال این عفو به کار بسته تا حلاوت آن برای مشمولین باقی بماند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *