جلوگیری از کشت گیاهان آبدوست و حفر چاه‌های غیرمجاز با ورود دادستان مرکز استان لرستان

15:06 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۰۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلوگیری از کشت گیاهان آبدوست و حفر چاه‌های غیرمجاز با ورود دادستان مرکز استان لرستان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در راستای احیای حقوق عامه، از کشت گیاهان آبدوست و حفر چاه‌های غیرمجاز جلوگیری به عمل آمد.

خبرگزاری میزان_ در راستای اجرایی کردن اهداف مقرر در برنامه‌ی عملیاتی ۱۴۰۳ و سند تحول و تعالی قوه قضاییه و صیانت از حقوق عامه، با حضور نماینده سازمان بازرسی استان و مدیران شرکت آب منطقه‌ای از چندین منطقه اطراف شهر خرم‌آباد بازدید به عمل آمد.

در این بازدید مقرر شد که از کشت محصولات آبدوست و حفر چاه غیرمجاز، استفاده از آب چاه‌های صنعتی در حوزه کشاورزی و تصرف اراضی ملی و...  جلوگیری به عمل آید.

همچنین در این بازرسی مشخص شد بر اثر قصور دستگاه‌هایی از جمله شرکت آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بیت‌المال آسیب وارد شده است.

در پایان مقرر شد، شرکت آب منطقه‌ای با همکاری شرکت توزیع برق بدون فوت وقت نسبت به قطع برق چاه‌هایی که بهره‌برداران آن‌ها تخلف کرده‌اند، اقدام کند.

سازمان جهاد کشاورزی در مورد چاه‌های صنعتی که بهره‌بردار مرتکب تخلف شده و از آب آن‌ها در امر کشاورزی استفاده کرده است، ضمن رصد موضوع در زمان تمدید مجوز، نظارت‌های لازم را به عمل آورد.

همچنین مقرر شد اداره کل منابع طبیعی در اسرع وقت رفع تصرف از اراضی ملی را به عمل آورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *