رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارزش "اقتصاد دیجیتالی هند" تا سال 2022 به یک تریلیون دلار می رسد

10:23 - 08 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۸۲۴
گزارشی که اخیرا در هند منتشر شده است ارزش اقتصاد دیجیتالی هند تا پایان سال مالی 2022 را یک تریلیون دلار پیش بینی کرده و تاکید کرد این بازار بزرگ به دلیل رشد بی نظیر استفاده از داده ها در تلفن همراه ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل به نقل از روزنامه تایمز او ایندیا، یک شرکت مشاوره اقتصادی هندی با اعتبار بین المللی به نام 'کی پی ام جی' در گزارشی به با تاکید بر اینکه در حال حاضر هند بزرگترین مصرف کننده داده تلفن همراه در جهان است همچنین تخمین زد که استفاده از داده های موبایل در هند تا سال 2023 بیش از پنج برابر خواهد شد.

در این گزارش آمده است: هند در سال 2018 با داشتن بیش از یک میلیارد نفر کاربر، به دومین بازار بزرگ گوشی های همراه در جهان تبدیل شد که این امر نشان دهنده پیشرفت هند و همچنین رشد سریع اقتصاد دیجیتالی در این کشور است.

بر اساس گزارش این شرکت، انتظار می رود مجموع کل پایگاه کاربران گوشی های همراه هوشمند در هند تا سال مالی 2022 به یک میلیارد و 280 میلیون نفر برسد و مصرف داده برای هر کاربر در هر ماه 7 گیگا بیت خواهد بود.
این رشد، پایگاه کاربران آنلاین هند را از 225 میلیون نفر در سال 2018، به 550 میلیون نفر تا سال 2023 گسترش خواهد داد.

پوروشوتانام کی جی یک کارشناس در شرکت 'کی پی ام جی' گفت: بر اساس مطالعات ما در سطح جهان، هند در میان 15 کشور مورد بررسی در میان سه کشور اول از نظر رهبری تکنولوژی قرار دارد و دارای بیشترین ظرفیت برای به دست آوردن موفقیت در تکنولوژی و تاثیر گذاری بر جهان است.

کشور هند با بیش از یک میلیارد و 250 میلیون نفر، در دهه های اخیر مهندسان زیادی در عرصه تکنولوژی به سیلیکون ولی، پایتخت دیجیتال جهان فرستاده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *