اختر: استقلال باید دست پُر از آبادان بازگردد/ حیف شد دربی برنده نداشت

0:45 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۴۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال بخواهد در کورس قهرمان باقی بماند باید با یک بازی منطقی به فکر کسب سه امتیاز باشد و بتواند دست پر از آبادان بازگردد.

ادموند اختر در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته سیزدهم استقلال مقابل صنعت نفت در شهر آبادان اظهار داشت: صنعت نفت در تعطیلات سرمربی خودش را تغییر داد و یک مربی برزیلی به خدمت گرفت. این تیم ریشه‌دار آبادانی در هفته دوازدهم در مازندران، نساجی را با 2 گل شکست داد. مسابقه در آبادان به طور حتم یک بازی سخت برای استقلال خواهد بود. اگر استقلال بخواهد در کورس قهرمان باقی بماند باید با یک بازی منطقی به فکر کسب ۳ امتیاز باشد و بتواند دست پر از آبادان بازگردد.

وی در خصوص دیدار دربی افزود: نود و نهمین دربی سرخابی‌ها یکی از بهترین دیدارهای این دو تیم بود که دربی خیلی زیبایی رقم خورد. بازیکنان نمایش ایده‌آل و خوبی داشتند و بازی تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. من به عنوان یک دوستدار و پیشکسوت فوتبال، بازی رو به جلو و تماشایی را دیدم. بعد از دیدن رقابت‌های جام جهانی و ۲ ماه تعطیلی لیگ برتر بازی استقلال و پرسپولیس هم دیدنی بود که همه از تماشای این مسابقه لذت بردند.

*استقلال این فصل مهره‌های خوب و سر حال زیادی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ای کاش آن اشتباه فوتبالی در اواخر بازی رخ نمی‌داد تا دیدار دربی به این تماشایی یک برنده داشت. البته اشتباه بازیکن جزیی از فوتبال است که به زیبایی فوتبال می‌افزاید.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه آیا استقلال امسال می‌تواند مجدداً قهرمان لیگ برتر شود، عنوان کرد: استقلال این فصل یک مربی خوب دارد و می‌تواند به تیم انگیزه بدهد تا مجدداً قهرمان شود. استقلال این فصل مهره‌های خوب و سر حال زیادی دارد که ترکیب باتجربه‌ها و جوانترها، تیمی بسیار قدرتمند را ساخته است. ساپینتو بازیکن کم ندارد و دستش برای هر سیستم و تاکتیکی باز است. بازیکنان هجومی بسیاری دارد که با ورود آنها به هر دیداری، نتیجه را تغییر خواهند داد.

*برای قهرمانی در جام حذفی حریف قوی و ضعیف فرقی ندارد

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه استقلال برای قهرمان شدن، حریفان زیادی دارد، تاکید کرد: با اینکه استقلال این فصل تیمی بسیار خوب بسته است ولی با حضور برخی از تیم‎‌های قوی کار سختی را پیش رو دارد. بر همین اساس این فصل در کنار استقلال و پرسپولیس، تیم‌های نظیر سپاهان، گل‌گهر، فولاد و تراکتور شانس قهرمانی دارند، اما سرخابی‌ها نسبتاً این فصل انگیزه زیادی دارند که به قهرمانی لیگ برتر برسند.

اختر درباره قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و در سراسر دنیا این اتفاق می‌افتد که یک تیم ضعیف بتواند تا فینال و قهرمانی پیش برود. جام حذفی هزار گونه ماجراهای عجیب و غریب دارد و تیم‌های درجه 2 و 3 فوتبال یک کشور تیم‌های بزرگ را حذف می‌کنند. امسال در مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، استقلال در نخستین دیدار به مصاف تراکتور می‌رود. برای تیمی همچون استقلال که مدعی قهرمانی است، ابتدا نباید تیم‌های را دست کم بگیرد و ضمناً تیم قوی و ضعیف برایش فرق نکند تا با قدرت و استحکام در همه بازی‌ها به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *