اقدامات رژیم صهیونیستی مصداق تجاوز جمعی علیه فلسطینیان

8:16 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۱۳۹۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد.

خبرگزاری میزان - دستگاه حاکم رژیم صهیونیستی مجبور نبود منتظر قدرت گرفتن احزاب راست افراطی برای اجرای کمپین تجاوز قضایی علیه شهروندان فلسطینی باشد.

به گزارش «میدل ایست آی»، نیروهای راست‌گرا در حال حاضر نفوذ خود را افزایش داده‌اند و اکنون به دلیل زیرساخت‌های اشغالگری رژیم صهیونیستی و سیستم قضایی نژادپرستانه، همه حوزه‌های این رژیم را تحت کنترل دارند.

سیستم قضایی رژیم صهیونیستی تظاهرات فلسطینی‌ها را به عنوان شورش‌های ضد این رژیم تلقی می‌کند، در حالی که هر کاری که صهیونیست‌ها انجام دهند، آزادی بیان تلقی می‌شود.

تشدید تنش تهاجمی علیه شهروندان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی چیز جدیدی نیست؛ به ترتیب در بالاترین سطوح دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی این اقدامات صورت می گیرد.

در ماه می 2021، رژیم صهیونیستی شهروندان فلسطینی را که به آخرین حمله این رژیم به غزه اعتراض کرده بودند، دستگیر کرد؛ رژیم صهیونیستی جنگ قضایی داخلی را علیه شهروندان فلسطینی به راه انداخت تا مشارکت مردم در «قیام الکرامه» را سرکوب کند.

رژیم صهیونیستی از طریق دستگیری‌های خشونت‌آمیز، شکنجه، بازداشت طولانی‌مدت، بازجویی و انزوا تلاش کرد تا معترضان را خسته و شکست دهد.

از ماه می 2021، رژیم صهیونیستی استراتژی خود را برای استفاده از زندان به عنوان بازدارنده، هدف قرار دادن فعالان فلسطینی و صدور جریمه‌هایی که می‌تواند بسیار زیاد باشد، افزایش داده است.

در مجموع، پرونده‌های جنایی که توسط رژیم صهیونیستی مطرح شده، به عنوان یک استراتژی جنگ قضایی علیه شهروندان فلسطینی به عنوان مجازات دسته جمعی برای نقش آنها در «قیام الکرامه» است؛ استفاده از زندان به عنوان بازدارنده، به ویژه هدف قرار دادن فعالان.

کمپین دستگیری جمعی فلسطینیان که در جریان قیام الکرامه در سال گذشته آغاز شد، در حالی ادامه دارد که صدها پرونده در سیستم قضایی این رژیم علیه فلسطینیان در جریان است.

از ماه می 2021 و پس از قیام نقب، تجاوز پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی تنها با حمایت دستورات سیاسی این رژیم، نهادهای امنیت داخلی و احزاب راست افراطی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی در جنگ قضایی خود علیه فلسطینیان از سال 1948، تمامی اعتراضات را به عنوان «اقدامی تروریستی» علیه این رژیم که شدیدترین مجازات را در پی دارد، معرفی کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *