سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران: ازبکستان یکی از بهترین رقبای ایران در رده فوتبال پایه است

20:25 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران می گوید در نیمه دوم سعی کردیم تغییراتی را در چیدمان بازیکنان ایجاد کنیم تا برتری را در قسمت حمله داشتیم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی درباره عملکرد بازیکنانش برابر ازبکستان اظهار داشت: ازبکستان تیم بسیار خوب و حریف قدرتمندی است با این وجود مسابقه امروز را به خوبی آغاز کردیم، چند موقعیت مناسب در نیمه اول داشتیم، اما با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفتیم. در نیمه دوم سعی کردیم تغییراتی را در چیدمان بازیکنان ایجاد کنیم تا برتری را در قسمت حمله داشتیم و به بچه ها انرژی کامل و کافی را بدهیم تا بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم.

وی اضافه کرد: ما همیشه به این نکته آگاه هستیم که ازبکستان یکی از بهترین رقبای ایران در رده فوتبال پایه است. بچه ها در رده نونهالان خیلی خوب کار کردند ما همیشه نیمه اول را تحت فشار هستیم و فرصت ها را از دست می دهیم.  بخاطر اینکه این بچه ها اولین تجربه بین المللی شان بود و در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده بودند.

سرمربی تیم ملی زیر 15 سال دختران در پایان اضافه کرد: انشاءالله در بازی بعدی با ریکاوری مناسبی که بازیکنان زیر نظر کادر پزشکی انجام می دهند، بتوانیم بهترین عملکرد را در دیدار برابر تاجیکستان داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *