ثوری: نامه اعتراض به بودجه فدراسیون‌‌ها را امضا کرده‌ایم/ استکی: نیاز باشد از تیم ملی بوکس کنار می‌روم

12:44 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۹۴۴۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون بوکس گفت: کمپ نیمه‌کاره فدراسیون بوکس با توجه به زور زیاد فدراسیون کشتی، به این رشته تعلق پیدا کرده است.

خبرگزاری میزان - حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس ماسیس هامبارسومیان، پیشکسوت بوکس ایران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یکی از کارهای خوب کمیته ملی المپیک همین بحث تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشورمان است. با توجه به اینکه جامعه بوکس دارای سرمایه بسیار زیادی است، می‌طلبد این بزرگان به عنوان چراغ راهنما و افراد موثرمان تقدیر شوند.

*امروز یکی از افتخارآفرینان بوکس کشور تقدیر شد. ماسیس هامبارسومیان و دیگر پیشکسوت‌ها نباید فراموش شوند تا به نسل‌های آینده معرفی شوند تا آیندگان بدانند از کجا حرکت کردیم و به کجا رسیده‌ایم.

*اشخاصی را برای رونمایی مجدد تندیس مد نظر داریم که درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

*از هشتم تیرماه اردوی تیم ملی شروع می‌شود و کارمان را می‌کنیم. در نونهالان، جوانان و بزرگسالان هم اعزام‌هایی را داریم که به حمایت نیاز خواهد داشت.

*ثوری در واکنش به اقدام IOC برای تغییرات سهمیه المپیک نیز گفت: امیدوارم که مشکل بوکس در المپیک حل شود.

*نامه اعتراضی فدراسیون‌ها به مجلس برای بحث بودجه‌ها را ما هم امضا کرده‌ایم؛ باید کمک کنند.

*سالن شماره 9 باید به خانواده فدراسیون بوکس اختصاص پیدا کند و به کمپ تیم‌های ملی بوکس تبدیل شود؛ چرا که کمپ نیمه‌کاره فدراسیون بوکس با توجه به زور زیاد فدراسیون کشتی، به این رشته تعلق پیدا کرده است.

همچنین علیرضا استکی درباره مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ماسیس را من سال پیش در اردوی ارمنستان شناختم و از معرفت و خاکی بودن او واقعاً کیف کردم. از این تجلیل فدراسیون و کمیته ملی المپیک خوشحالم. جامعه بوکس درخواست تجلیل از او را داشت نه فقط من.

*خدا به نام ما یک افتخاری را ثبت کرده و خستگی ۹۰ ساله بوکس با مدال جهانی شه‌بخش به بار نشست. این مسئله باعث حاشیه شد و نمی‌دانم دلایل برخی انتقادات چیست؛ اصلاً می‌گویم کاش این اتفاق رخ نمی‌داد.

*امیدوارم اختلافات و حواشی حل شود و چه با من یا هر کس دیگری، بوکس موفق باشد و پیش برود. هر زمان هم که نیاز باشد، با کمال میل می‌توانم پستم را به دیگران با دستور فدراسیون واگذار کنم و مربی بعدی را تشویق کنم.

*اردوهای‌مان در خارج را تعطیل کرده‌ایم و از سه‌شنبه تمرینات‌مان شروع می‌شود. در مسابقات بازی‌های اسلامی نیستیم و آیبا هیچ برنامه‌ای به ما نداده و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *