تنها کار مفید تاج و کفاشیان آوردن و نگه داشتن کی‌روش بود/ مسئولان ما باید به فیفا درخواست بدهند جام جهانی هر ۳ ماه یک‌بار برگزار شود!

8:33 - 06 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: دیدم که جام جهانی تمام مشکلات اقتصادی را از یاد مردم برد و به نظرم مسئولان باید به فیفا درخواست بدهند که هر ۳ ماه یک بار یک جام جهانی برگزار شود.

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال اظهار داشت: در این بازی بازیکنان از جان خود مایه گذاشتند ودر این بازی فراتر از فوتبال آسیا ظاهرشدند. کی‌روش هم نشان داد که اعتمادش به این تیم بی‌جهت نبوده است.

وی افزود: در بازی مقابل اسپانیا و پرتغال ما ترس را در دل ۲ ابر قدرت فوتبال جهان انداختیم و با مهار رونالدو کاری کردیم که تیم‌ها و باشگاه‌های بزرگ دنیا از آن عاجزند. کاری که تیم ملی در این جام جهانی انجام داد را شاید هیچ کارشناسی نمی‌توانست پیشبینی کند.

کارشناس فوتبال ایران درمورد از دست دادن موقعیت‌ها توسط مهاجمان در 3 بازی تیم ملی در جام‌جهانی تصریح کرد: بخشی از این موقعیت از دست دادن‌ها مربوط به شانس است و بخشی مربوط به عدم خودباوری در بازیکنان. شاید اگر در تورنمنت دیگری آن توپ به طارمی می‌رسید این موقعیت تبدیل به گل می‌شد.

احمدزاده ادامه داد: شاید تنها کار مفیدی که فدراسیون کفاشیان و تاج کرد، آوردن کی‌روش ونگه داشتن او بود، به نظرم اولویت کاری فدراسیون فوتبال باید تمدید قرارداد کی‌روش باشد.

وی افزود: ما از الان باید به فکر تدارک برای جام جهانی بعدی باشیم، چون جام جهانی مهمترین تورنمنت فوتبالی است و جام ملت‌های آسیا فرصتی است برای آماده شدن تیم‌ها برای جام جهانی.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دیدم که جام جهانی تمام مشکلات را از یاد مردم برد. به نظرم مسئولان باید به فیفا درخواست بدهند که هر ۳ ماه یک بار یک جام جهانی برگزار شود تا مردم ایران کمی شاد شوند و مشکلات اقتصادی خود را فراموش کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *