واکنش درودگر به مخالفت با حضور تماشاگران و بدهی استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ

13:40 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۴۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: سه میلیارد دیگر به بدهی‌های کارگزار استقلال اضافه شد و به 36 میلیارد رسید.

خبرگزاری میزان - صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال، درباره علت مخالفت با حضور تماشاگران در 3 هفته پایانی لیگ و بدهی استقلال به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مخالفت با حضور تماشاگران مربوط به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی ما نبود. بهتر است در این مورد سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات توضیح بدهد. موضوعی مطرح است که بر اساس آن مکاتبه‌ای با سازمان لیگ شده. این گزارش‌ها هم دو هفته یک بار به هیات رئیسه داده می‌شود و من تا الان در اتوماسیون دریافت نکرده‌ام.

*بدهی باشگاه استقلال؟ یک بازی دیگر یعنی 3 میلیارد دیگر به بدهی‌های باشگاه استقلال نه، بلکه به کارگزار این باشگاه اضافه شد. سازمان لیگ باید پاسخگوی مراجع ذی‌صلاح باشد. من گزارش کارشناسی خودم را در حیطه وظایفم انجام دادم و بقیه مسائل در اختیار هیأت رئیسه و مسئول حقوقی سازمان لیگ است. مسئول حقوقی لیگ هم مأموریت دارد این کار را انجام دهد.

*میزان بدهی استقلال و پرسپولیس؟ بدهی استقلال تا این لحظه 36 میلیارد است، اما باشگاه پرسپولیس تسویه کرده است.

*کمک 10 میلیارد فدراسیون به پرسپولیس؟ من از این موضوع اطلاعی ندارم. من از وزارت ورزش شنیدم یک پولی به فدراسیون وارد شده و آنها به پرسپولیس داده‌اند. من از جزئیات آن بی‌اطلاع هستم اما اگر قرار است کمکی به باشگاه‌ها صورت بگیرد باید به همه آنها شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: صادق درودگر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *