روی همین نفرات‌مان حساب کردیم/ دیگر بازیکنی نمانده که بگیریم

15:00 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر دیگر بازیکن باکیفیتی بیرون نمانده است که بخواهیم با او مذاکره کرده و به جمع بازیکنان اضافه کنیم.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط این روزهای صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به هر صورت تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. بازی سختی در پیش داریم، ولی هدفمان سه امتیاز بازی و کسب بهترین نتیجه است.

وی در خصوص سفر کرار به عراق گفت: اتفاق خاصی نبود و او به مرخصی رفت. کرار وقتی ما مشهد بودیم به عراق رفت و حالا برگشته و با ما تمرین می‌کند. البته هنوز برای استفاده از این بازیکن مردد هستیم و منتظر نظر نهایی پزشک تیم قبل از بازی هستیم. اگر آنها موافق باشند شاید دقایقی از او بازی بگیریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان به خرید‌های اخیر تیمش اشاره کرد و افزود: خرید‌هایی داشتیم، ولی چون به لحاظ مالی هنوز خیلی قوی نیستیم نمی‌توانستیم بیش از این در بازار نقل و انتقالات فعالیت کنیم. در حال حاضر هم دیگر بازیکن باکیفیتی بیرون نمانده است که بخواهیم با او مذاکره کرده و به جمع بازیکنان اضافه کنیم.

کمالوند ادامه داد: با همین نفراتی که داریم ادامه می‌دهیم و اگر بازیکنان آسیب نبینند می‌توانیم از آنها بهترین استفاده کرده و نتایخ خوبی بگیریم. شاید نفرات ما محدود باشند، ولی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند که ما روی تک تک آنها حساب کردیم.
 
وی در مورد بازی با پارس جنوبی جم هم گفت: هنوز زود است که در مورد حریف هفته آینده صحبت کنیم. ما این هفته فیلم بازی قبل آنها را مرور خواهیم کرد و با شناختی که از حریف بدست بیاوریم برای شکست این تیم برنامه ریزی می‌کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *