سکوت فدراسیون مقابل سیاست‌ عجیب یک اپراتور تلفن همراه/ باشگاه‌ها یکی پس از دیگری قرارداد سامانه هواداری امضا می‌کنند

13:48 - 15 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یکی از اپراتورهای تلفن همراه در تلاش است با طرح سامانه هواداری، به صورت مستقیم با اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران قرارداد همکاری امضا کند و مدیران فدراسیون در مقابل این اتفاق هنوز واکنشی نشان نداده‌اند.
سکوت فدراسیون در مقابل سیاست‌ عجیب اپراتور تلفن همراه/ باشگاه‌ها یکی پس از دیگری قرارداد سامانه هواداری امضا می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حدود 2 سال است که سه باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی بعد از عقد قرارداد با یک شرکت، انحصار تبلیغات پیامکی خود را واگذار کرده‌اند تا شرکت پیمانکار بتواند از این راه برای آن‌ها درآمدزایی و سهم این سه باشگاه را به آن‌ها پرداخت کند. جالب اینجاست که این سه باشگاه پرطرفدار در لیگ شانزدهم رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حالا اما قرارداد این سه باشگاه در شرایطی با پیمانکار سامانه هواداری خود به پایان رسیده که به دلیل اختلافات به وجود آمده، معلوم نیست چه آینده‌ای در انتظار قراردادهای جدید خواهد بود ضمن اینکه از شروع تا پایان این همکاری نیز همواره حرف و حدیث‌هایی درباره نحوه عقد قرارداد و مبلغ واقعی درآمدزایی وجود داشته که هیچ وقت پاسخ شفاف و قانع‌کننده‌ای پیرامون آن داده نشده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *