سیاست عجیب وزارت ورزش در مورد طاهری/ حمایتت می‌کنیم اما همچنان «سرپرستی»!

13:46 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۷۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اگر وزارت ورزش از طاهری حمایت می‌کند چرا در این مدت حکم سرپرستی او را به مدیرعاملی تغییر نداده است؟
سیاست عجیب وزارت ورزش در مورد طاهری/ حمایتت می‌کنیم اما همچنان «سرپرستی»!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بعد از اینکه صبح امروز (چهارشنبه) اعلام شد که علی اکبر طاهری از سمتش استعفا داده، محمدرضا داورزنی در مصاحبه‌ای قابل پیش‌بینی تأکید کرد که طاهری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.
 
داورزنی که این روزها بیشتر زبان وزارت ورزش شده در حالی برای چندمین بار در رسانه‌ها از طاهری حمایت کرد که شایعه اختلاف شدید او و سرپرست باشگاه پرسپولیس بسیار جدی است.
 
داورزنی در حالی در مصاحبه‌ خود اعلام کرده که وزارت ورزش از طاهری حمایت می‌کند که در عمل اتفاق دیگری رخ داده است. سوال اینجاست که اگر وزارت ورزش از طاهری حمایت می‌کند و خواستار ادامه حضور او در باشگاه پرسپولیس است چرا در این مدت حکم سرپرستی طاهری را به مدیرعاملی تغییر نداده است؟
 
اگر حضور طاهری به عنوان مدیرعامل منع قانونی دارد که چرا وزارت ورزش اصرار می‌کند او همچنان در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد، اگر هم که منع قانونی نیست چرا مسئولان وزارت ورزش حکم مدیرعاملی را برای طاهری صادر نمی‌کند.
 
به هرحال و برخلاف اظهارات داورزنی شنیده می‌شود که تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس به زودی رخ می‌دهد و به احتمال فراوان «مدیرعامل» جدید پرسپولیس هم در روزهای آتی معرفی می‌شود. 
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *