طاهری: به اسپانسر نامه زدیم تبلیغات در شبکه‌های ضد انقلاب را جمع کند/ حکم ژوزه هنوز نیامده است

21:15 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۹۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا یک حکم به باشگاه ابلاغ می‌شود و اگر توجهی به آن نداشتیم، مشمول جریمه می‌شویم.
به گزارش گروه ورزشی ، علی اکبر طاهری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: به خاطر خوشحالی هواداران، ما هم خوشحال هستیم. امیدواریم در همه بازی‌ها همین‌طور نتیجه بگیریم و در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در مورد پخش تبلیغات‌ اسپانسر این باشگاه در شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب، گفت: اسپانسر این کار را انجام داده و باشگاه در جریان آن قرار ندارد. در این باره نامه زدیم و گفتیم که باید آن را جمع کنند. هواداران می‌توانند از طریق اسپانسر به ما کمک کنند. ما با یک بخش بدهی بازیکنان و مربیان که از قبل وجود داشته، مواجه هستیم. بخشی از آنها را در حال حاضر پشت سر گذاشتیم. با برخی دیگر هم در حال مذاکره هستیم. یکی، دو سال است که با این پرونده‌ها کلنجار می‌رویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه قرار بود مقدار پول دریافتی از اسپانسر اعلام شود اما این اتفاق رخ نداده، تصریح کرد: به زودی روی سایت اعلام می‌شود. این پول را می‌گیریم و روی سایت می‌گذاریم. تا جایی که می‌دانیم تا کنون حدود  600 میلیون تومان شده است.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: حکم ژوزه هنوز نیامده است. خبرنگاران بهتر از من می‌دانند. باید بهتر از من هم اطلاع‌رسانی کنند. ابتدا یک حکم به باشگاه ابلاغ می‌شود و اگر توجهی به آن نداشتیم، مشمول جریمه می‌شویم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *