رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بروجردی: امروز در ناسا که مهمترین سازمان آمریکاست، ایرانی ها حضور دارند

21:21 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۶۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:امروز در آمریکا ترامپ درحالی رجز می‌خواند که در ناسا که مهمترین سازمان آن است، ایرانی ها حضور دارند و در انگلیس و فرانسه هم به همین صورت است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ؛ علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سومین همایش ملی مدیریت جهادی که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: امروز در آمریکا ترامپ درحالی رجز می‌خواند که در ناسا که مهمترین سازمان آن است ایرانی ها حضور دارند و در انگلیس و فرانسه هم به همین صورت است.

بروجردی افزود: ما که در زمان جنگ از لیبی و کره شمالی چند موشک گرفتیم، امروز جزو چند قدرت اول موشکی جهان هستیم و دلیل آن این است که خودمان را باور داشتیم.

وی تصریح کرد: توان و اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم که اخیرا نمایشگاه آن برپا شده بود را کسی به ما هدیه نداد بلکه متخصصان خودمان آن را بدست آورده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی یک راهبرد اصلی نظام است که تبدیل به بخشی از فرهنگ انقلاب شده است.

بروجردی افزود: معروف است که سلاح های ساخت ایران کیفیت غرب و قیمت شرق را دارد.

وی گفت: امروز این نماینده غربی که به کشورمان آمده بود می‌گفت موشکی که شما تست کردید و امریکا علیه آن موضع گرفته چیست. گفتم در استراتژی دفاعی افتخار می‌کنیم که سلاح اتمی نداریم و توان موشکی، راه بازدارندگی ماست و این را حق خود می‌دانیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: بعد از نشاندن پهپاد RQ170، امریکا از طریق سفارت سوییس سریع پیام داد که آن را برگردانیم اما ایران پاسخ داد و گفت که شما تجاوز کردید و حالا درخواست استرداد دارید.

بروجردی افزود: در عرض 4 سال این پرنده مهندسی معکوس شد و ما 20سال به لحاظ فناوری جلو افتادیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *