رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تروریست‎های حومه دمشق سلاح‎های خود را بر زمین گذاشتند

15:11 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۱۷۳
گروهک های ترورریستی در حومه دمشق پس از شکست های پی‌در‌پی سلاح های خود را به زمین گذاشتند و موافقت کردند که منطقه «وادی بردی» را به سمت استان «ادلب» ترک کنند.
وادی بردیبه گزارش گروه بین‌الملل ، پس از شکست های پی‌در‌پی روزهای اخیر گروهک های تروریستی در منطقه «وادی بَردی»، منابع خبری اعلام کردند که گروهک های تروریستی با تحویل سلاح خود موافقت کردند که با نیروهای ارتش سوریه وارد مذاکره شوند.

بنا به گزارش پایگاه «جبهه جنوب» نکته قابل توجه گفت وگوهای بین نیروهای ارتش سوریه و گروهک های تروریستی نبود هیچ ناظر بین‌المللی یا طرف غربی است.

این مصالحه پس از آن صورت گرفت که اولین گروه از تروریست ها سلاح های خود را بر زمین گذاشتند و روستای «کُناکِر» در حومه دمشق را به سمت «ادلِب» ترک کردند.

در 19 ژانویه نیز ژنرال «سرگئی رودسکوی»  فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که در منطقه «وادی بردی» نزدیک به دوهزار و سیصد تن از عناصر تروریستی سلاح های خود را به زمین گذاشتند و توافق نامه صلح را با نیروهای ارتش سوریه امضا کردند.

بنا به گفته وزارت دفاع روسیه، هم اکنون مذاکرات صلح با شماری از سرکردگان میدانی گروه‌های تروریستی در استان های «قنیطره»، «حماه»، «حمص»، و حلب درحال جریان است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *