رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عده‌ای می‌خواهند فتنه 88 را دعوای بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان جلوه دهند

19:20 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۴۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور فرهنگی فرمانده‌کل سپاه گفت: برخی افراد سعی دارند اقدامات خارجی را در فتنه 88 کمرنگ جلوه داده و فتنه 88 را دعوای بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان جلوه دهند.
عده‌ای می‌خواهند فتنه 88 را دعوای بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان جلوه دهند
به گزارش گروه سیاسی ، حمیدرضا مقدم‌فر در اجتماع بزرگ اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه اظهار داشت: در فتنه 88 سفارت انگلیس نقش نیابتی داشته و در این فتنه انگلیس به نیابت از آمریکا دست به اقداماتی زد که در این خصوص مسئول تحلیل سفارت انگلیس در دادگاه فتنه 88 نیز به آنها اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این خصوص تعدادی از نخبگان به سفارت انگلیس متصل شده بودند و برای آنها نیز ماموریت‌هایی در فتنه 88 تعیین شده بود.

مشاور فرهنگی فرمانده‌کل سپاه با اشاره به پدیده نفوذ در فتنه سال 88، ادامه داد: در این میان نفوذ شیطان سبب شد تا سران فتنه دست به اعمالی که انجام دادند، بزنند.

مقدم‌فر همراه‌سازی نخبگان جامعه در این خصوص را نفوذ دیگری در فتنه 88 اعلام کرد و گفت: این نوع نفوذ سبب شد تا مباحثی چون تقلب در انتخابات و مسائلی از این دست مطرح شود تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برخی افراد فتنه 88 را درست برداشت نکرده‌اند، اذعان داشت: این افراد سعی دارند اقدامات خارجی را در فتنه 88 کمرنگ جلوه دهند و فتنه 88 را دعوای بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایام جلوه دهند.

این مسئول تصریح کرد: برخی از اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران همراه نشدند و از اقداماتی که سران فتنه انجام می‌دادند دوری کردند و از همراهی با سرانه فتنه اجتناب کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *