رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"خبرگزاری رسمی پاکستان": موافقت ایران با مذاکره برای اصلاح قرارداد فروش گاز

12:15 - 25 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۶۱۷
خبرگزاری رسمی دولت پاکستان به نقل از منابع رسمی وزارت نفت و منابع طبیعی این کشور نوشت: ایران با انجام مذاکراتی با پاکستان درخصوص انجام اصلاحاتی در قرارداد فروش گاز به این کشور برای اجرای طرح خط لوله گاز ایران-پاکستان 'در بازه زمانی تمدید شده' (پس از پایان ضرب الاجل تعیین شده در قرارداد) موافقت کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری APP به نقل از برخی منابع رسمی در وزارت نفت این کشور، بدون اشاره به نام این منابع، نوشت: پاکستان پیشتر از ایران خواستار انجام اصلاحاتی در قرارداد خرید گاز شده بوده و پیش نویس این اصلاحیه را برای طرف ایرانی ارسال کرده بود. ایران هم برای مذاکره در این زمینه و انجام برخی دیگر اصلاحات در قرارداد موافقت کرده است.

خبرگزاری رسمی دولت پاکستان به نقل از منابع یاد شده نوشت: در مذاکرات آتی هیات های ایرانی و پاکستانی، همچنین درخصوص زمان تکمیل طرح خط لوله گاز نیز بطور دوجانبه تصمیم گیری خواهد شد.

این منابع اعلام کردند که جزئیات مربوط به موارد یاد شده در نشست های کارشناسی دو طرف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مهلت دو کشور برای انجام تعهدات برای احداث خط لوله در خاک خود، در پایان سال 2014 به اتمام رسید و اگرچه ایران تقریبا به تمام تعهدات خود عمل کرد و خط لوله را تا نزدیک خاک پاکستان رساند، اما پاکستان حتی تا به امروز هم هیچ اقدام عملی انجام نداده است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *