طبق قوانین نتیجه بازی پارسه با صالحین تغییر نمی‌کند/ بازیکنان باید مراعات معروف را کنند

13:00 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پارسه گفت: سعید معروف کاپیتان تیم ملی است و انتظار دارد شأن او حفظ شود و بقیه بازیکنان باید این مسئله را در نظر بگیرند و حال او را مراعات کنند.
فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره این که گفته‌ می‌شود تیم پارسه شگفتی لیگ والیبال است اظهار داشت: زود است از تیم پارسه به عنوان تیم شگفتی‌ساز لیگ یاد کنیم چون هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و مسابقات سختی در پیش داریم اما تلاش ما این است که جزو تیم‌های صعود کننده به جمع هشت تیم پایانی باشیم.

وی افزود: ما مقابل پیکان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم یک بازی کم نقص انجام دهیم البته پیکانی‌ها هم عملکرد خوبی داشتند و ما خوش‌شانس‌تر بودیم که توانستیم برنده مسابقه باشیم.

سرمربی تیم والیبال پارسه درباره حاشیه‌های سعید معروف در مسابقه تیم‌های پیکان و پارسه تصریح کرد: سعید معروف کاپیتان تیم ملی است و انتظار دارد شأن او حفظ شود و بقیه بازیکنان باید این مسئله را در نظر بگیرند و حال او را مراعات کنند.

نفرزاده در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره نامه باشگاه صالحین مبنی بر انجام بازی این تیم مقابل تیم پارسه دارد گفت: نتیجه بازی پارسه مقابل صالحین 3 بر صفر به سود تیم ما رقم خورده و اعتراض صالحین ورامین بی‌مورد است البته آنها می‌توانند نسبت به هر موضوعی به فدراسیون والیبال نامه بنویسند اما قانونی برای برگزاری این مسابقه وجود ندارد و حتی احتمال تجدیدنظر هم وجود ندارد. ضمن این که یک برد یا یک باخت تاثیر چندانی در جایگاه تیم‌ها نخواهد داشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *