رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اوباما با بی ملاحظگی مسیر وحشتناکی را در مورد ایران پیش گرفته است

9:39 - 12 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۹۹۰
مجله فرانت پیج‌ مگ در گزارشی پیرامون ادعای ارائه پول نقد از سوی واشنگتن به ایران نوشت که دولت آمریکا با بی‌ملاحظگی مسیر وحشتناکی را در مورد ایران در پیش گرفته است.
اوباما با بی ملاحضگی مسیر وحشتناکی را در مورد ایران پیش گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه فرانت پیج مگ در گزارشی پیرامون رفتار دولت اوباما با ایران و پرداخت پول نقد نوشت که دولت اوباما با بی‌ملاحظگی مسیر وحشتناکی را در مورد ایران در پیش گرفته است.

در این گزارش ضمن اشاره به پرداخت 400 میلیون دلار و در پی آن 1.3 میلیارد دلار نوشته شده است که روش پرداخت این پول و زمان آن بسیار عجیب و سؤالات زیادی را به وجود آورده است.

در ادامه گزارش پرداخت این پول و روش پرداخت نگران کننده عنوان شده و ادعا شده است که ایران پرداخت این پول به وسیله آمریکا را پیروزی عنوان کرده است.

این پایگاه در ادامه می‌ نویسد نگران کننده تر از این موضوع این است که  اوباما در هفدهم ماه ژانویه خطاب به ملت آمریکا تلویحا نشان داده است که خواستار یک چرخش مثبت در قبال برخورد با دولت ایران است.

فرانت پیج مگ در ادامه ادعا می‌کند دولت اوباما با پول پرداختی به ایران از صندوق مالیات دهندگان آمریکا دروغگویی را به اوج خود رسانده است.

در ادامه همچنین ادعا شده است که دولت اوباما اوضاع را از این نیز بدتر کرده و بعد از پرداخت پول تعدادی از ایرانیان بازداشت شده در این کشور را آزاد کرده است.









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *