رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرد عنکبوتی به تلویزیون می آید/ روزهای پايانی مهر ماه و فيلم های سينمايی و تلويزيونی شبكه‌های سيما

11:15 - 29 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۵۹۳
معاونت سيما فيلم‌های سينمايی، تلويزيونی و انيميشن شبكه‎های سيما را در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مهر معرفی كرد.
مرد عنکبوتی به تلویزیون می آید / روزهاي پاياني مهر ماه و فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني شبكه هاي سيما/////// 11:15به گزارش گروه فرهنگی ، معاونت سیما فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبكه‎های سیما را در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مهر معرفی كرد.
 
روابط عمومی رسانه ملی، اطلاعات پخش فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبكه‎های سیما به شرح زیر اعلام شد:
 
شبكه یك سیما
 
فیلم سینمایی «راز دریاچه» به كارگردانی آندریاس لینك، پنجشنبه 29 مهر ‌ماه ساعت 22:00 از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ماتیاس كبرلین و نورا ول والسن آمده است: به بازرس مایكل ابرلاندر اطلاع داده می شود كه جسد سوخته ماهیگیری به نام هارالد ونگر در یك قایق پیدا شده است. وقتی بازرس مایكل به محل می‌رود در قایق یك ماسك و یك نوشته با مضمون من را كشته اند، پیدا می كند. مایكل تحقیقات خود را آغاز كرده است كه بازرس هانا از پلیس بلژیك به او ملحق می‌شود. او می گوید كه سه ماسك با این مضمون از موزه تاریخ باستان به سرقت رفته است و او بر روی پرونده سرقت كار می كند. آنها به تحقیقات ادامه می دهند و متوجه می شوند.

*************************************
فیلم سینمایی «مناظره» به كارگردانی دنزل واشنگتن، جمعه 30 مهر ‌ماه ساعت 1:00 بامداد از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی دنزل واشنگتن، فارست ویتاكر و كیمبرلی الیس آمده است: ملوین بی تالسون استاد دانشگاه تگزاس در خلال سال‌های دهه 1930 امریكاست. او دانشجویان خود را در تیم‌های مناظره كننده تربیت می كند تا در آینده وارد بازی سیاست در آمریكا شوند. در سال 1935 یكی از تیم‌های مناظره كننده ای كه او تربیت كرده برای انجام مذاكره ای با یك تیم مناظره كننده از دانشگاه هاروارد مناظره كرده است.

*************************************
فیلم تلویزیونی «تكیه بر خورشید» به كارگردانی حسین سحرخیز، جمعه 30 مهر ‌ماه ساعت 16:00 از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سام درخشانی و شیوا بلوریان آمده است: تكیه دار محله قبل از دهه محرم فوت می كند و طبق وصیت او پسرش مهرداد مكلف می شود تا نذورات مردم را جمع آوری كرده و با آن مراسم عزای سیدالشهدا (ع) را برپا كند. ناگهان خبر می رسد كه دختر یكی از همسایگان بیمار است و برای عمل به میزان زیادی پول احتیاج دارد. مهرداد كه میزان قابل توجهی پول در دست دارد بر سر دو راهی قرار می گیرد كه این پول را صرف مراسم عزاداری نماید یا جان یك انسان نیازمند را نجات دهد. او همان شب پدرش را در خواب می‌بیند.

*************************************
 
شبكه دو سیما
 
فیلم سینمایی «دم زری» به كارگردانی غلامرضا رمضانی، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبكه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی سوگل طهماسبی، مرضیه زمانی و زهرا دنكوب آماده است: قاسم پسر بچه ای است كه امتحان دارد اما بالای سر تخم مرغها نشسته تا جوجه ها از تخم در بیایند، قاسم با همكلاسی‌هایش سعید و نادر كه او را مسخره می كنند، دعوا می كند و سنگی به آنها پرتاب می كند كه به پای خانم رهگذری می‌خورد كه تازه وارد روستا شده است، خانم تازه وارد به مدرسه می آید.

*************************************
فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به كارگردانی كرگ جونز، پنجشنبه29 مهر ماه ساعت23:00 از شبكه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی روبرت دنیرو و كیت بكینسال خواهیم دید: فرانك مرد میانسالی است كه بعد از مرگ همسرش كه مربوط به سال‌ها پیش است با چهار فرزندش كه هر كدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است. او تصمیم می گیرد تا یك مهمانی ترتیب داده و آنها را دور هم جمع كند ولی هر كدام به بهانه ای از آمدن سر باز می زنند. فرانك ناامید و دلشكسته آماده سفر می شود تا آنها را دیده و هر كدام را برای شب عید دعوت كند.
.
*************************************
فیلم سینمایی «گنج ناشناخته» به كارگردانی مایكل استینر، جمعه 30 مهر ماه ساعت 8:00 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گروهی از دانش آموزان كه شیطنت و بازیگوشی هایشان در مدرسه و محله شهره گشته، تصمیم می گیرند به جای رفتن به اردوی تابستانی مدرسه دست به سفری ماجراجویانه زده و گنجی را كه از قدیم داستانش را شنیده اند كشف كنند. آنها پس از سفری طولانی كه خانواده هایشان را نیز نگران كرده در پی خود می كشاند، از دست یابی به گنج مایوس شده است.

*************************************
فیلم سینمایی «همه برای یكی» به كارگردانی كُنگ شِنگ، جمعه 30 مهر ماه ساعت 15:30 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با نقش آفرینی های لی چِن، كی كوئی، و گی گوئو خواهیم دید: یك راننده تاكسی روز خود را با بدشانسی شروع كرده و نمی خواهد آن روز را كار كند. یك زن در حال زایمان را با ویراژ دادن به بیمارستان برده و پلیس گواهینامه او را توقیف كرده ، نامزدش هم با او بحث كرده كه مادرش با ازدواج آنها مخالفت كرده است. در این حال پدر و مادری كه كودك یك ساله ای به نام دودو دارند و اسخوان در گلویش گیر كرده سوار ماشین او می شوند و از او می خواهند آنها را به بیمارستانی در 150 كیلومتری آنجا برساند. نه راننده نه پدر مادر بچه مسیر را نمی دانند . آنها با یك برنامه رادیویی مربوط به اعلام وضعیت ترافیك تماس می گیرند.

*************************************
فیلم سینمایی «اجیر شده» به كارگردانی جین پلرین، جمعه 30 مهر ماه ساعت 23:00 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جوئه منتگنا و راب لو خواهیم دید: میچ لارِنس راننده جوانی است كه در یك شركت تاكسی رانی مشغول به كار است. از سوی دیگر او علاقه زیادی به كار نمایش دارد و در یك گروه تئأتر كوچك به بازیگری مشغول است. در شرایطی كه میچ از وضعیت مالی و درآمدش رضایت چندانی ندارد، همسرش فِی نیز باردار و در شرف زایمان است. روزی میچ مسافری به نام آلِن وِبِر را به مقصد می رساند. آلن وبر نویسنده مشهور و دكتر روان شناسی است كه به خاطر نگارش رمانی در مورد یك بیمار روانی از شهرت بالایی برخوردار شده است.

با گذشت مدتی رابطه میچ با آلن نزدیكتر شده و گاه گاهی به خانه او می رود. در همین بین میچ درمی یابد آلن از وجود فرد معتادی در هراس است.

*************************************
 
شبكه سه سیما
 
فیلم تلویزیونی «شاید یك معجزه» به كارگردانی كرامت پورشهسواری، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 10:00 از شبكه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهیم دید: صادق و سحر زوج جوانی هستند كه بچه دار نمی شوند و این مساله انها را ازار می‌دهد. سحر با پسر بچه ای تصادف می كند و باعث مرگ پسر بچه می شود. این پسر كوچك فرزند خانواده ایست كه پدر و مادر هر دو پزشك هستند اما مشكلات زیادی دارند و رابطه عاطفی انها دچار مشكل شده است. صادق خود را به جای سحر به پلیس معرفی می كند و بازداشت می شود. بازپرس پرونده مردی است كه دخترش تومور مغزی دارد.

صالح میرزا آقایی، مریم كاویانی و عمار تفتی در فیلم تلویزیونی «شاید یك معجزه» بازی كرده اند.

*************************************
فیلم سینمایی «مادر» به كارگردانی چو ایك هوآن، پنجشنبه 29مهر ماه ساعت 16:00 از شبكه سه سیما پخش می شود .

این فیلم با بازی اهم جونگ و لی هیونگ سوك داستان سه مادر را روایت می كند. دنگ سوك مادر جوانی است كه كار می كند تا هزینه درمان پسرش ون جا ای كه بیماری دسیتروفی عضلانی دارد پرداخت كند. اما دنگ سوك دچار بیماری سرطان می شود. او ناامید است اما توسط پسرش امیدوار می شود.

خانم جانگ استاد هنرپیشگی است اما به علت سن بالا او را از یك نمایش خارج می كنند. دخترش این سانگ به خاطر كم توجهی مادر ناراحت است. این سانگ تصمیم می گیرد در آزمون بازیگری شركت كند. در پایان با كمك مادرش موفق می شود. دوستان دیگر مربوط به اك جو است. پیرزنی كه دچار سرطان سینه است. پسرش كه خلافكار است خودش را معلم زبان معرفی می كند. اك جو حاضر نیست عمل جراحی را انجام دهد. او از پسرش سونگ جا می خواهد نامزد سابقش را بیابد. سونگ آقای عروك سو را پیدا می كند اما زمانی كه او از اك جو در خواست ازدواج می كند اك جو نمی پذیرد و می خواهد با پسرش زندگی كند.

*************************************
فیلم سینمایی «شهر مرزی» به كارگردانی گریگوری  نوا، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت24:00 از شبكه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی جنیفر لوپز، مارتین شین و مایا زاپاتا خواهیم دید: یك خبرنگار كنجكاو آمریكایی به نام لورن توسط یك روزنامه برای تحقیق درباره جنایاتی مخوف و مشكوك راهی شهری مرزی به نام خوارس در مكزیك می شود. او متوجه صدها جنایت در كارخانه ای می شود و در همین راستا اعتماد كارگران كارخانه را جلب می كند اما زندگی خودش به خطر جدی می افتد.

*************************************
فیلم تلویزیونی «چراغ» به كارگردانی اصغر دهقان، جمعه 30 مهر ماه ساعت 10:00 از شبكه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهیم دید: فریدون كه اعتیاد به مواد مخدر دارد برای خرج مواد خود هرچیزی كه در خانه هست را می فروشد آخرین چیزی كه در خانه می تواند بفروشد یك چراغ گرد سوز قدیمی است. وقتی مادر پیرش متوجه می شود كه او قصد فروش این چراغ را دارد چراغ را به حسینیه محل برای احداث درمانگاه هدیه می‌كند. وقتی فریدون متوجه قضیه می شود برای پس گرفتن چراغ از حسینیه نزد روحانی محل می رود ولی حاج آقا 100 هزار تومان بابت چراغ به او می دهد.

این چراغ به حراج گذاشته می شود و 135 میلیون تومان فروخته می شود. فریدون وقتی متوجه قضیه می شود فكر می كند چراغ خیلی قیمتی است و برای پس گرفتن آن اقدام می كند؛ اما شرط حاج آقا برای پس دادن آن این است كه باید 21 روز در كمپ بماند.

ثریا قاسمی، حسن اسدی و مجید واشقانی در فیلم تلویزیونی «چراغ» ایفای نقش كرده اند.

*************************************
فیلم سینمایی «هشتاد دقیقه» به كارگردانی توماس جان، جمعه 30 مهر ماه ساعت19:00 از شبكه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: آلكس مرد جوانی است كه 15 هزار دلار به یكی از دوستانش والتر بدهكار است. روز تولد الكس است كه ناگهان والتر با دار و دسته اش به خانه الكس آمده و او را به صندلی می بندند. والتر پولش را می خواهد و الكس هم می گوید پولی ندارد. تا اینكه والتر به او یك سم ناشناخته تزریق می كند و الكس فقط هشتاد دقیقه وقت دارد تا پول والتر را پس دهد و پادزهر را بگیرد.

*************************************
 
شبكه چهار سیما
 
فیلم سینمایی «جسی جیمز» به كارگردانی اندرو دومینیك، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 20:30 از شبكه چهار روی آنتن می رود.

در این فیلم با بازی برد پیت، سام شپارد و كیسی افلك خواهیم دید: راهزنی معروف دنیای تبهكاری را رها كرده اما گذشته اش او را رها نمی كند تا آنكه یكی از همكاران او جسی جیمز را می كشد. قاتل او حالا پس از سال ها راهزنی را رها كرده و داستان این ماجرا را به صورت تئاتر اجرا می كند.

*************************************
 
شبكه پنج سیما
 
انیمیشن سینمایی «جورج كنجكاو» به كارگردانی ماتیو اكلاهان، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 13:30 از شبكه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه این انیمیشن خواهیم دید: تد برای پیدا كردن مجسمه گمشده می‌رود ولی موفق نمی شود و تنها چیزی كه از این سفر نصیب او می شود. میمونی است به نام جورج كه باعث مشكلات زیادی برای تد می شود.

*************************************
انیمیشن سینمایی «خرس قطبی كوچولو2» به كارگردانی پیت دی ریكر، جمعه 30 مهر ماه ساعت 9:00 از شبكه پنج پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ماكزیمیلین آرتاجو، سلین وت و لیندر ولف آمده است: لارز یك توله خرس قطبی است كه با پدر و مادرش در قطب شمال زندگی می كند. او به همراه دوست فوك خود، روبی برای نجات یك پنگوئن به نام كاروزو نا خواسته وارد قطار انسان ها می شوند و به جنوب می روند بعد از پیاده شدن از قطار وارد یك كشتی می شوند و پس از مدتی خود را در جزیره ای آتشفشانی به نام گلاپاسگوس می یابند. در آن جا لارز با كمك لاك پشت ها یك ماهی غول پیكر را از زیر آوار نجات می دهد.

*************************************

فیلم سینمایی «مثل شیشه» به كارگردانی جواد مزدآبادی، جمعه 30 مهر ماه ساعت 13:30 از شبكه پنج پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: آرش و ندا زن و شوهری هستند كه دانشجو هم هستند و پرداخت هزینه های زندگی برایشان خیلی سخت است . آرش دانشجوی نابغه شیمی است و یكی از دوستانش به نام كاوه كه با نارسیس و ساسان كه جزو قاچاقچیان بزرگ مواد هستند كار می كند، از او می خواهد كه شیشه تولید كنند و آرش هم قبول می كند. آنها مقدار زیادی شیشه تولید می كنند. ولی قاچاقچیان پول آنها را نمی دهند و آرش هم كه با فروش ماشینش و ارثیه ندا این كار را شروع كرده حالا معتاد هم شده و اوردوز كرده و كارش به بیمارستان می كشد.

امیر محمد زند، زیبا بروفه، امیر غفارمنش و حسن جوهرچی در فیلم سینمایی «مثل شیشه» ایفای نقش كرده‌اند.

*************************************
 
شبكه تماشا
 
فیلم سینمایی «هشت میلیمتری» به كارگردانی استیو اسپیل بری، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 20:00 از شبكـه تماشا پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ال ماتینگ و آماندا میكالكا آمده است: در سال 1979 عده‌ای نوجوان كه در حال ساختن فیلمی برای طرح كاد خود در مدرسه‌ای واقع در شهر كوچكی در یكی از ایالت‌های آمریكا شاهد انفجار قطاری می شوند. پس از این ماجرا اتفاقات عجیبی در شهر رخ می دهد كه توسط پلیس پیگیری می شود به دنبال این ماجرا نیروهای ارتش وارد صحنه می شوند.

*************************************
فیلم سینمایی «تا جایی كه پاهایم توان رفتن دارد» به كارگردانی هاردی ماتینس، جمعه30 مهر ماه ساعت 20:00 از شبكـه تماشا پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی برنهارد بترمان، میشائل مندل و آناتولی كونتنیو آمده است كه: به فرار یك اسیر جنگی جنگ جهانی دوماز گولاگیدر سیبری در زمان اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی و بازگشتش به آلمان می‌پردازد.

*************************************
 
شبكه كودك
 
فیلم سینمایی «خرس بزرگ» به كارگردانی اسبان تافت جاكوبسن، پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 19:30 از شبكـه كودك پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: جاناتان پسر بچه ای یازده ساله است. او هر سال برای تعطیلات تابستان پیش پدربزرگش می رود كه در نزدیكی یك جنگل بزرگ زندگی می كند. امسال خواهر شش ساله اش سوفی نیز به همراهش می رود، اما جاناتان از این وضع راضی نیست و سعی می كند به نحوی خواهرش را از سر باز كند و بالاخره به خواسته اش می رسد. خرس غول پیكری سوفی را می دزدد و حالا جاناتان برای نجات خواهرش باید به قعر جنگل برود و با خرس بزرگ مواجه شود.

*************************************
انیمیشن سینمایی «تپه خرگوش ها» به كارگردانی مارتین رز و جان هابلی، جمعه 30 مهر ماه ساعت19:30 از شبكه كودك پخش می شود.

در این انیمیشن خواهمی دید: در حوم? شهر سندلفورد انگلیس، خرگوشی به نام فایور و برادرش هزل از رئیس خرگوش ها در خواست  می كنند لانه خرگوش ها را تخلیه كنند؛ زیرا آنها فكر می كنند كه به زودی توسط آدم‌ها شكار خواهند شد. اما رئیس خرگوش ها قبول نمی كند.

*************************************
 
شبكه افق
 
فیلم سینمایی «نوروز» به كارگردانی سیدرحیم حسینی، جمعه 30 مهر ماه ساعت 20:30 از شبكه افق پخش می شود.

داستان این فیلم درباره یك نوجوان بسیجی است كه برای آب رسانی به روستای خود از منطقه عملیاتی جنگ، تانكر آبی را به غنیمت می گیرد، اما برای رساندن تانكر به روستا با مشكلاتی روبه رو می شود.

جهانبخش سلطانی، مظاهر نصراللهی، جمشید اسماعیل خانی و ابراهیم شجاعی در فیلم سینمایی «نوروز» ایفای نقش كرده اند.

*************************************
 
شبكه نمایش
 
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مرد عنكبوتی 2»، «حكایت سامورایی»، «زنده باد زاپاتا»، «مرد عنكبوتی 3» و «مسابقه» پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 11، 15:30، 17:30 ، 21 و 23 از شبكه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «مرد عنكبوتی 3»، «آقای آزاد»، «فیلم سه ماهی»، «مرد عنكبوتی شگفت انگیز» و «هانا» جمعه 30 مهر ماه ساعت 11، 15:30، 17:30 ، 21 و 23 از شبكه نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *