رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمار "آوارگان افغانستان" در سال جاری به یک میلیون نفر رسیده است

7:02 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۶۸۰
اداره هلال احمر افغانستان اعلام کرد : در سال جاری حدود یک میلیون نفر در اثر جنگ و درگیری آواره شده‌اند که نیازمند کمک هستند.
آمار  به گزارش سرویس بین الملل  اداره هلال احمر افغانستان می‌گوید که در سال جاری حدود یک میلیون نفر در اثر جنگ و درگیری آوارگان که نیازمند کمک هستند.
 
اداره هلال احمر افغانستانی روز شنبه از هفته مخصوصی  که هدف از آن جمع آوری کمک برای حادثه‌دیدگان حوادث طبیعی و غیرطبیعی و درمان بیماران ناراحتی قلبی هستند گرامی‌داشت به عمل آورد.
 
این اداره همه ساله از تاریخ 24 تا 30 ماه میزان به مدت یک هفته  از سرمایه‌داران و مردم نیکوکار افغانستان خواستار کمک به حادثه‌دیدگان است.
 
عبدالرحمان کلانتری رئیس حوادث هلال احمر افغانستان گفت: اداره هلال احمر افغانستان از اول سال جاری تاکنون به 30هزار خانواده که حدود هفت نفر در آن زندگی می‌کنند کمک کرده است.
 
کلانتری افزود: در حال حاضر حدود یک میلیون نفر در سرتاسر افغانستان چه در اثرجنگ‌ها و چه آنها که از مهاجران که دوباره به  افغانستان بازگشته‌اند آواره شده‌اند.
 
جمهور نوشت: وی از تمام نهادهای خیریه و سرمایه‌داران افغانستان خواست که به حادثه‌دیدگان کمک کنند.
 
کلانتری تاکید کرد: کمک‌های اداره هلال احمر افغانستانی برای آوارگان کافی نیست و  این اداره درحال حاضر به آوارگان ولایت‌های ارزگان٬ هلمند و قندوز  کمک می‌کند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *