رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت UCF اصفهان و خنداب اراک بازدید می‌کنند

13:55 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۵۹۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون به منظور بررسی آخرین وضعیت از سایت UCF اصفهان و خنداب اراک بازدید می‌کنند.
اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت UCF اصفهان و خنداب اراک بازدید می‌کنند
محمد مهدی برومندی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی درباره بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سایت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: طبق وظایفی که برای کمیسیون امنیت ملی مجلس در آئین‌نامه مجلس تعریف شده است بازدید از اماکن نظامی و دفاعی و مراکز مهم کشورمان در چارت کاری این کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: با توجه به موضوع برجام و گزارشاتی که اعضای کمیسیون امنیت ملی پیرامون برجام برای ارائه در صحن علنی تهیه می‌کنند لزوم بازدید از مراکز هسته‌ای امر ضروری محسوب می‌شود و در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سایت نطنز و فردو خاطرنشان کرد: این اقدام در حوزه کاری کمیسیون صورت گرفته و باز هم تکرار خواهد شد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از تعطیلات از سایت UCF اصفهان و خنداب اراک بازدید خواهند کرد تا در جریان آخرین وضعیت این سایت‌ها بعد از اجرای برجام قرار بگیرند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *