رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات نماینده مردم مبارکه درباره تغییر استانداران

19:54 - 14 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۷۴۷۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: قسمتی از مصاحبه منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر موضع گیری بنده در مورد تغییر استانداران و تفکیک قوا را تکذیب می کنم.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ زهرا سعیدی در خصوص انتشار خبری در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اظهار نظر درباره تغییر یکی از استانداران گفت: مصاحبه منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها  مبنی بر موضع گیری بنده در مورد تغییر استانداران را تکذیب می کنم و در این موضوع ورود نکرده ام.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان یک نماینده مجلس از حقوق مردم دفاع خواهم کرد و تمرکز کاری بنده بیشتر روی  انجام وظایف در بعدهای قانونگذاری و نظارت است.

سعیدی افزود: آنچه مسلم است مجلس در راس امور است و بنده در مصاحبه با خبرگزاری مذکور اظهار نظری مبنی بر اینکه" آمده ام در مجلس انقلاب کنم" نداشته ام و گفتم در حوزه وظایف نمایندگی مجلس در شهرستان عملکرد انقلابی خواهم داشت.     

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در مصاحبه مذکور اعلام کردم موضوع تفکیک قوا در حوزه وظایف نمایندگی آنچنان شفاف نیست، که منظور بنده بصورت صحیح منتشر نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *