رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"گروه نظامی روسیه" برای مدت کافی در سوریه می ماند

20:23 - 20 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۸۷۷
ولادیمیر کومودئف رئیس کمیسیون دفاع در مجلس دومای روسیه اعلام کرد: گروه نظامی آن کشور به منظور کمک به ارتش سوریه در جنگ علیه تروریست ها در سوریه برای مدت کافی خواهد ماند.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، کومودئف که ژنرال اسبق ناوگان روسیه در دریای سیاه است در گفت و گو با خبرنگاران در مسکو روز سه شنبه افزود: هدف اصلی از کمک به ارتش عربی سوریه پاکسازی کشور از لوث وجود تررویست ها است تا دولت بتواند اوضاع طبیعی را به کشور بازگرداند و ما در این امر کمک خواهیم کرد.

روز سه شنبه نیروی هوایی سوریه و روسیه ضربات متمرکز را علیه گروه های تروریستی در جنوب و غرب حلب وارد کردند و دراثر ضربات هوایی ارتش علیه تروریست ها در خان العسل، خان طومان، الاتارب و سرمدا تعداد زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند و ده ها خودرو زرهی وابسته به تروریست ها نیز نابود شد. چندین تن از تروریست های به هلاکت رسیده تابعیت سعودی دارند.

همزمان با آغاز عملیات بزرگ حلب، دولت سوریه با همکاری روسیه گذرگاه هایی را برای انتقال ساکنین غیرنظامی این شهر از مناطق تحت کنترل تروریست ها به مناطق آزاد اختصاص دادند و ارسال کمک های انسان دوستانه نیز به اهالی شهر آغاز شد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *