رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تسلیت صالحی به آیت اللّه مدرّسی

20:33 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۰۷۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت صبیه حضرت آیت اللّه مدرّسی و پدر دو تن از شهیدان دفاع مقدس، حاج عباس شکری را در پیام هایی به طور جداگانه تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از سازمان انرژی اتمی؛ در پیام صالحی به آیت اللّه العظمی مدرّسی آمده: 

 اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون
محضر مبارک فقیه عالیـقدر جهان تشیع، حضرت آیت اللّه العظمی مدرّسـی (مدّ ظله الوارف) 
باسلام و تحیّـات، 

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز عالم آل محمّد(ص) و بنیانگذار مکتب جعفری، حضرت امام جعفر صادق(ع) اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهـی و بواسطه بروز سانحه رانندگی، صبیّه مکـرّمه حضرتعالی جامه از این خاکدان برگرفته و به اجداد طاهرین خویش پیوسته است.

با آرزوی سلامتی روزافزون برای آن زعیم والامقام، علوّ درجات برای آن فقیده سعیده و شفای عاجـل برای بازماندگـان این سانحـه دلـخراش، از پیشـگاه حضرتعالی استدعا دارد که مراتب همـدردی و تسلیت اینجـانب را پذیـرا باشید. 

امید است در پرتو الطـاف الهـی و به یُمـن انفـاس قُدسی ششمین اختـر فروزان آسمان امامت و ولایت سایه پر مِهر حضرتعالی بر سرِ ارادتمنـدان آن آستـان ملائک پاسبان، مستدام باشـد. 


همچنین در پیامی دیگراز سوی صالحی به خانواده شهدای شکری آمده:

اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون
مِنَ المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه و مِنهُم مَن یَنتَظِرو ما بدّلوا تبدیلاً

با کمال تأسّف و تأثّر اطلاع یافتم که در ایّام سوگواری شهادت ششمین مهر فروزان آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع)، پدر بزرگوار دو تن از شهیدان والامقام دورۀ دفاع مقدّس، حاج عبّـاس شکـری، دوران فراق فرزندان برومندِ خویش را پشت سر نهاده و به جمع آن دلاورمردانِ عرش آشیان پیوستـه است. 

بدون تردید، تربیت فرزندانی نیکوخصال و تقدیم آنان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان، حضرت عبدالله الحسین(ع) و نیز صبر جمیل بر غمِ هجران آن عزیزان، بر کارنامه حسنـات آن عبدِ صالح خداوند خواهد افزود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده های معـزّز شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، بویژه خاندان مکـرّم شکـری، از درگاه احدیّتِ متعـال مسئلت می نمایم تا آن پدر مهربان را شفیع و دستگیرِ ما در روز واپسین قـرار دهد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *