رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به درآمد "دولت افغانستان" کمک می‌کند

20:30 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۶۶۱
بازرس اداره آمریکا در امور بازسازی افغانستان گفت: تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات می‌تواند سالانه حدود یک میلیارد دلار به درآمد دولت افغانستان کمک کند و سبب کاهش وابستگی این کشور به کمک‌های خارجی شود.
تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به درآمد به گزارش سرویس بین الملل جان ساپکو بازرس اداره آمریکا در امور بازسازی افغانستان گفت: تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات می‌تواند سالانه حدود یک میلیارد دلار به درآمد دولت افغانستان کمک کند و سبب کاهش وابستگی افغانستان به کمک‌های خارجی شود.
 
ساپکو خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و اداره کمک‌های بین‌المللی آمریکا از سال 2002 تا به حال بیش از 2.6 میلیارد دلار برای رشد تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در افغانستان سرمایه‌گذاری کرده است.
 
وی افزود: منابع مالی سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، از دفاع ملی افغانستان، نیروهای امنیتی و رسانه‌های افغانستان حمایت کرده و باید ظرفیت تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات وزارت‌خانه‌ها در افغانستان افزایش یابد.
 
ودصم نوشت: تیم مشورتی ارتباطات و نیروی کمکی امنیت بین‌المللی، از سال 2010 تا 2014 تلاش می‌کردند تا بین وزارت‌خانه‌های افغانستان، بخش خصوصی و سازمان‌های آمریکا اطلاع‌رسانی کنند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *