رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکمیل راه آهن غرب مهمترین مطالبه مردم کرمانشاه از رئیس جمهوری است

0:05 - 28 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۵۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، گفت که تکمیل راه آهن غرب یکی از مهمترین مطالبات مردمی است که البته فواید آن برای مردم سراسر کشور کمتر از مردم استان کرمانشاه نخواهد بود.
تکمیل راه آهن غرب مهمترین مطالبه مردم کرمانشاه از رئیس جمهوری استبه گزارش گروه سیاسی ، حشمت الله فلاحت پیشهبا اشاره به بین المللی بودن خط راه آهن غرب، گفت: امیدوارم تا پایان امسال قطعه ملایر - کرمانشاه تکمیل و به بهره برداری برسد و تا پایان عمر دولت یازدهم نیز عملیات اجرایی قطعه کرمانشاه به مرز خسروی نیز آغاز شود.

وی یادآور شد: یکی دیگر از خواسته های مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از هیات دولت در سفر به کرمانشاه اجرایی کردن مصوبات سه سفر هیات دولت قبلی و همچنین مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است که عملیاتی کردن آن ها می تواند تحولات خوبی را در استان شکل دهد.

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو ادامه داد: ایجاد طرح های زیر ساختی و پرداخت تسهیلات ویژه به این طرح ها همانند آنچه که در مناطق آزاد و تجاری سایر نقاط کشور شاهد آن هستیم به منظور رفع و کاهش مشکل بیکاری یکی دیگر از مطالبات استان در سفر رئیس جمهوری به شمار می رود.

وی همچنین خواستار کمک دولت به شهرداری های شهرستان های مختلف شد و گفت: انجام این کار می تواند شهرهای مختلف استان را از لحاظ عمرانی و فضای شهری بهبود بخشد.
فلاحت پیشه، همچنین خواستار توجه ویژه دولت بخش کشاورزی و جبران خسارت آتش سوزی های وسیعی شد که اخیرا در برخی مناطق استان به وقوع پیوسته است.

فلاحت پیشه پیگیری بحث تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین به منطقه آزاد با محوریت توسعه این منطقه به شهرهای اطراف و افزایش شعاع منطقه برای بهره مندی بیشتر مردم از مزایای آن را یکی دیگر از مطالبات استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری می تواند به توسعه استان کرمانشاه کمک شایانی کند، افزود: در این سفر می توان مجوز و امتیازاتی گرفت که در شرایط عادی کسب آن ها سخت و زمان بر است اما در هنگام حضور هیات دولت در استان این کارها را آسان تر می توان انجام داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *