رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستور عملیات در "خان طومان" توسط عربستانی ها و داوود اوغلو صادر شده بود

6:00 - 20 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۷۶۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسعود اسداللهی گفت: با وجود وارد شدن خسارات فراوان به تروریستها ،آنچه سبب سقوط خان طومان شد "عدم توازن قوا" و حضور تنها یکصد نفر از نیروهای جبهه مقاومت در این منطقه بود.
دستور عملیات در مسعود اسداللهی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اتفاقات دو روز گذشته در منطقه خان طومان استان حلب در سوریه و تصرف این منطقه توسط داعش، با بیان اینکه تروریستها با سقوط این شهر تبلیغات رسانه ای فراوانی را تاکنون انجام داده اند گفت: با وجود وارد شدن خسارات فراوان به تروریستها ،آنچه سبب سقوط خان طومان شد "عدم توازن قوا" و حضور تنها یکصد نفر از نیروهای جبهه مقاومت در این منطقه بود.

وی افزود: از ابتدای آتش بس با نقض آن توسط نیروهای تروریست و اعلام روس ها به سازمان ملل و آمریکایی ها دیدیم که غربی ها هیچ اقدامی در این زمینه انجام ندادند اما در مقابل در خصوص واکنش سوری ها به این نقض آتش بس، آمریکایی ها فورا از خود واکنش نشان دادند.

اسداللهی با بیان اینکه دستور عملیات در "خان طومان" توسط عربستانی ها و داوود اوغلو به تروریست ها صادر شده بود عنوان کرد: نیروهای تروریست به طور عمده با ترکیه و عربستان رابطه دارند و امکاناتشان را از طریق این دو کشور تأمین می کنند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه اوباما قبل از پایان دوره اش نیاز به یک برگ برنده در سوریه دارد و آن برگ برنده کنار گذاشتن "اسد" است تاکید کرد: از این رو می بینیم که آمریکایی ها در اظهار نظرهای اخیرشان به دنبال همین مسئله هستند اما عربستان و ترکیه خواهان ادامه جنگ در سوریه و رسیدن به مذاکرات در دوران رئیس جمهور بعدی آمریکا هستند. 

نظرسنجی میزان؛

به نظر شما با توجه به شرایط بحرانی منطقه غرب آسیا که ناشی از سیاست های غلط برخی از دول غربی و مرتجع عربی است استراتژی جمهوری اسلامی ایران در بنیان نهادن جبهه مقاومت تا چه میزان مثمرثمر بوده و امنیت را برای مردم سرزمینمان به ارمغان آورده است؟ (برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید)



فرهاد
|
-
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
فقط باموشک های دوربردخان طومان را هدف بگیریدتاهیچی ازش باقی نمونه
محسن
|
-
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
داعش نبوده عزیزم جبهه النصره و دو گروه دیگه بوده
اکبر
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
ما در کشور صدها نفر دکترای نظامی استراتژیکی داریم به این دکترین ها بگویید اگر در ایران یک رای گیری شود بیش از هشتاد درصد مردم خواهان این هستند که نیروهای بسیج سپاه ارتش انتظامی حداقل پانصد هزار نفر اعزام نیرو بشوند و مناطقی که داعش در ان مستقر هست و مورد اختلاف هیچ کشوری از نظر میانه رو و تروریست خوب و بد نیست رو با خاک یکسان کنند.مگه میدان کشتی هست که هی ده بیستا ده بیستا میفرستید سینه ی لشکر چند ده هزار نفری داعش و مرتب خاک پس میگیرید و پس میدید
م ح ا
|
-
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
بسيار عالي مي باشد
نادر
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
اسم ایران دشمنان رامیترسونه اما امار شهیدان که بالا بره ترسشون میریزه توراخدا از نیروها وامکانات بهتر استفاده کنید که امار شهیدان پایین بیاد ودشمن گستاخ نشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *