رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"رسانه های هند": حضور میلیونی ایرانی ها درانتخابات، امیدواری به آینده روشن

15:06 - 08 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۲۹۴
رسانه های هند با بازتاب گسترده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،حضور میلیونی مردم در انتخابات را نشانه امیدواری آنها به آینده ای روشن در دوران پسا برجام دانستند.
به گزارش سرویس بین الملل روزنامه انگلیسی زبان ایندین اکسپرس روز شنبه در گزارشی نوشت: ایرانی ها روز گذشته به طور باشکوه و بی سابقه ای در پای صندوق های رای حاضر شدند تا نمایندگان خود را در دوران پس از تحریم انتخاب کنند.

درادامه این مطلب اضافه شده است ساعت اخذ رای به علت استقبال گسترده مردم بارها تمدید شد.

به نوشته این نشریه ،حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، نشانه امیدواری مردم به داشتن آینده ای بهتر است .

در ادامه این مطلب اضافه شده است پس از لغو تحریم های ایران ،مردم امیدوارند که قانونگذاران جدید در مجلس روند رونق اقتصادی را تسریع بخشند.

این نشریه در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت «اگر ایران را دوست دارید در انتخابات شرکت کنید.

روزنامه انگلیسی زبان "ایشن ایج" نیز در مطلبی نوشت:ایرانی ها روز گذشته حضوری با شکوه در انتخابات حساس مجلس و خبرگان رهبری داشتند.

در ادامه این مطلب آمده است میلیون ها ایرانی در روز جمعه با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
 
این نشریه درادامه به نقل از تحلیل گران نوشت:انتخابات روز گذشته از اهمیت زیادی برای آینده نسل جوان برخوردار بود و مردم با درک این حساسیت به طور پرشور در آن شرکت کردند.

روزنامه هندو یکی دیگر از نشریه های معروف هند در گزارشی نوشت:میلیون ها ایرانی روز جمعه در انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس و خبرگان رهبری شرکت کردند.

درادامه این مطلب اضافه شده است اصولگرایان و میانه روها رقابت شدیدی را برای به دست آوردن کرسی های مجلس داشتند.

این نشریه در ادامه می نویسد استقبال مردم از انتخابات به گونه ای بود که با نزدیک شدن به پایان زمان رای گیری همچنان تعداد زیادی درصف های طولانی در انتظار شرکت در انتخابات بودند.

روزنامه هندوستان تایمز نیز در مطلبی نوشت:میلیون ها نفر از مردم ایران برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درانتخابات شرکت کردند.

درادامه این مطلب اضافه شده است رهبر عالی ایران در نخستین دقایق شروع رای گیری درانتخابات شرکت کردند .

این روزنامه در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: هرکس ایران را دوست دارد باید رای بدهد. ایران دشمن دارد و آنها با دقت ما را نظاره می کنند. حضور در انتخابات باید به گونه ای باشد که دشمنان را مایوس کند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح دیروز (جمعه) در هزار و 63 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و بیش از 52 هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران برگزار شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *