هلاکت شمار دیگری از تروریست ها در سوریه در عملیات ارتش این کشور

18:31 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۹۲۵
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات میدانی توانستند شمار دیگری از عناصر مسلح تروریست را در برخی از مناطق سوریه به هلاکت برسانند.
 به گزارش گروه بین الملل ، گزارش منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات میدانی توانستند شمار دیگری از عناصر مسلح تروریست را در برخی از مناطق سوریه به هلاکت برسانند.

 در درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح تروریست در اطراف روستای «الجفره» در حومه دیرالزور شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

همچنین، شمار دیگری از عناصر تروریست در حومه روستای «الدار الکبیره» در حومه شمالی حمص به هلاکت رسیدند.

مرکز دیده بان حقوق بشر وابسته به مخالفان سوری از هلاکت 63 تن از عناصر مسلح از گروهک های مختلف در عملیات روز سه شنبه نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف سوریه خبر داد.

علاوه بر این، منابع میدانی در سوریه از هلاکت یکی از مسئولان میدانی گروه «جبهه النصره» ملقب به «ابو قتاده الجزراوی» تبعه عربستان سعودی خبر دادند و اعلام کردند وی در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در منطقه «جبل الترکمان» واقع در حومه لاذقیه به هلاکت رسید.

همچنین، ارتش سوریه تونلی دویست متری را که عناصر گروه تکفیری- صهیونیستی داعش در منطقه «الصناعی» در شهر «دیر الزور» ایجاد کرده بودند منهدم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *