تروریست های سوریه به موشک زمین به زمین دست یافتند

11:22 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۵۴۹
شورشیان علیه دولت و ملت سوریه در حالی به موشک های زمین به زمین گراد دست یافته اند که روز گذشته در اجلاس امنیتی مونیخ تصمیم گرفته شد تا یک آتش بس سراسری در سوریه برقرار شود.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری مزیان هم گروه های تروریستی و هم شورشیان سوریه از تسلیحات پیشرفته بهره می برند و اکنون که روسیه علیه این گروه های تروریستی حملات هوایی خود را آغاز کرده و ادامه دارد، این گروه های تروریستی به سلاح های مخرب تر دست یافته اند.

تروریست های شورشی در سوریه، موشک های گراد را از دولت های حامی خود دریافت کرده اند، چند تن از فرماندهان این شورشی ها به رویترز گفته اند که این موشک ها را از دولت های خارحی خامی خود دریافت کرده اند.

ادامه تسلیح و تجهیز نظامی تروریست ها از سوی حامیانشان که ترکیه و آل سعود هستند، هیچ تناسبی با نشست های صلح در سوریه ندارد بلکه بر جنگ در این کشور دامن می زند. اکنون که تروریست ها به موشک های زمین به زمین گراد دست یافته اند، حامیان آنها اقدام به مسلح کردن تروریست ها به موشک ها زمین به هوا هم خواهند کرد تا بتوانند هواپیماهای روسی را سرنگون کنند.

اقدام به تسلیح تروریست ها و شورشیان در سوریه آتش بس سراسری در این کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد. شکست های تروریست ها در این کشور حامیان آنها را بر آن داشته تا بتوانند با کمک های نظامی خود موازنه قدرتی که به سوی سوریه تغییر کرده، دوباره به سوی خود برگردانند.

خبر دستیابی تروریست ها و شورشیان به موشک های زمین به زمین روسیه را وادار به واکنش های سخت تری علیه آنها خواهد کرد و نیروهای مردمی و ارتش سوریه با حمایت ایران و حزب الله عملیات خود را علیه مواضع تروریست ها و شورشیان افزایش خواهند داد تا محل استقرار این موشک ها را منهدم کنند.

از سوی دیگر اگر موشک های ضد هوایی زمین به هوا به نیروهای تروریستی و شورشی سوریه برسد، روسیه در مقابل سرنگونی بمب افکن های خود سکوت نخواهد کرد. این کمک ها در آستانه برقراری آتس بس سراسری، نشان از تقویت مواضع تروریست ها و ورود چندین هواپیمای نظامی و جنگنده رژیم سعودی به پایگاه نظامی اینجرلیک ترکیه با ایده حمله زمینی به سوریه همخوانی دارد. نشانه های حمله زمینی به این کشور هر روز آشکارت می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *