رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وحدت و یکپارچگی و هم صدا بودن مردم، مسئولان و نهادهای مختلف عامل اصلی اقتدار ایران

5:50 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۶۷۹
یک روزنامه پاکستانی ضمن اشاره به قدرت ایران در سطح منطقه و جهان نوشت: وحدت و یکپارچگی و هم صدا بودن مردم، مسئولان و نهادهای مختلف عامل اصلی اقتدار ایران است.
به گزارش گروه بین الملل ؛روزنامه نیوز پاکستان در مقاله ای، با اشاره به لغو بیش از یک دهه تحریم علیه ایران در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، اگرچه ایران در مقاطع مختلف، شرایط بسیاری سختی را پشت سر گذاشت، اما موفق شد یک بار دیگر و این بار، با اقتدار بیشتر به عرصه های مختلف جهانی بازگردد.
 
در این مقاله به قلم شاهد محمود، ضمن اشاره به تاریخ انقلاب و برخی مشکلات نظیر جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی که ایران در سالیان بعد از انقلاب با آن مواجه شد، آمده است: بازگشت جدید ایران به اقتدار در عرصه های جهانی، یک بازگشت ساده و عادی نیست بلکه بازگشتی بزرگ و قدرتمندانه است.

نویسنده در بخشی دیگر از مقاله خود، وحدت و یکپارچگی در ایران و هم صدا بودن مردم، مسئولان و نهادهای مختلف ایرانی را اصلی ترین عامل بازگشت مقتدرانه ایران به روزهای اوج و اقتدار دانسته و خطاب به دولت و مقامات پاکستان توصیه کرده است تا با الگو برداری از وحدت، یکپارچگی و هم صدایی ایران و کنار گذاشتن اختلافات، راه را برای پیشرفت کشور هموار کنند.


پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *