"کارشناس هندی": انقلاب اسلامی از توطئه های دشمنان سربلند بیرون آمد

5:21 - 19 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۰۱۳
دبیر شورای سیاسی مسلمانان هند گفت:انقلاب اسلامی از تمامی توطئه های دشمنان از قبیل جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی سربلند بیرون آمد.
به گزارش سرویس بین الملل تسنیم کوثر روز یکشنبه افزود: انقلاب اسلامی بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان به رشد و بالندگی خود در زمینه های مختلف ادامه می دهد.

وی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) باعث تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملت های سمتدیده جهان شد.

این تحلیل گر سیاسی هندی گفت:امام خمینی (ره) با هدایت و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی باعث وحشت دیکتاتورها، نظام های استبدادی و حامیان غرب در منطقه را فراهم کرد.

وی با اشاره به شخصیت بی نظیر امام خمینی (ره) و نقش آنحضرت در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایفا کرد و بسیاری از کشورها، انقلاب اسلامی را با نام ایشان می شناسند.

دبیر شورای سیاسی مسلمانان هند گفت:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره بر وحدت شیعه و سنی برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام تاکید می کردند.

وی افزود: امروز بسیاری از کشورها و ملت های اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکومت های خود کامه و استبدادی ایستادگی می کنند.

این فعال سیاسی هندی با اشاره به توطئه های کشورهای استکباری برای مقابله با انقلاب اسلامی اظهار کرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث نگرانی شدید کشورهای غربی از بیداری اسلامی و به خطر افتادن منافع شان شد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام خاطرنشان کرد این کشورها با رسانه های خود در صدد ترسیم چهره ای خشن از اسلام هستند.

دبیر شورای سیاسی مسلمانان هند در ادامه به سیاست های برخی از دولت های غربی از جمله عربستان سعودی برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:عربستان سعودی که از حرکت های مردمی دراین کشور نگران است سعی می کند به جای توجه به خواسته های مردم ،آنها را با ارعاب و تهدید وادار به سکوت کند.

وی افزود:عربستان سعودی که از پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات آن به شدت به وحشت افتاده است با دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی، جهان اسلام را با مشکلات زیادی مواجه کرده است .
این کارشناس هندی گفت که اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه این کشور در ماه گذشته در راستای این هدف عربستان انجام شد.
 
وی خاطر نشان کرد اسلام دین صلح ، دوستی و برادری است و اقدامات خشونت آمیز گروههای افراطی جایی در آن ندارد.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *