رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انقلابیون يمن مناطقی از جيزان عربستان را به تصرف خود درآوردند

8:13 - 21 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۴۱۳
خبرگزاری میزان-ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار روستا و چهار پایگاه سعودی را در جیزان عربستان به تصرف خود در آوردند.
به گزارش میزان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی یمن با سی موشک تعدادی خودروی نظامی و چند انبار تسلیحاتی را در پایگاه های الموسم در جیزان هدف قرار دادند.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد دو تانک آبرامز و یک خودروی نظامی در پایگاه المهدف جیزان نابود شدند. این در حالی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن در این منطقه به پیشروی خود ادامه می دهند و بر روستاهای الواسطه و الخادمه و سه پایگاه نظامی در مسیر منطقه المهدف مسلط شدند.

یک منبع نظامی یمنی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه الوفی در بخش جبل حبشی واقع در جنوب استان تعز نیز مسلط شدند.

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن با هدف قرار دادن منطقه الشقیره در بخش الوازعیه در جنوب غربی تعز، تعدادی از نیروهای عبدربه منصور هادی را از پا در آورده و تعدادی را زخمی کردند. همچنین در این حملات یک زره پوش متعلق به نیروهای منصور هادی نیز منهدم شد.

علاوه بر این هشت تن از نیروهای عبدربه منصور هادی و نیروهای ائتلاف سعودی هنگامی که قصد پیشروی به سوی منطقه الشریجه در استان لحج را داشتند به هلاکت رسیدند و تلاش آن ها برای پیشروی به سوی این منطقه ناکام ماند.

در استان مارب ارتش و کمیته های مردمی یمن بر پایگاه های مشرف بر وادی الملح و القیوین در غرب شهر مارب مسلط شدند.




علی
|
-
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
0
ای کاش کاخ های حکام نا اهل و نادان و یهودی نسب ریاض خراب میشد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *