رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرب و شتم دوقلوها در شکنجه‌گاه مادر بی‌رحم/ مرگ دردناک دخترک بی‌گناه

16:00 - 07 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۶۴۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - یک زن اهل استرالیا یکی از فرزندان دوقلوی خود را زیر شکنجه به قتل رساند .
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: مادری 29 ساله اهل ویکتوریا، به اتهام قتل یکی از فرزندان دو قلوی خود و زخمی کردن دیگر فرزندش که به طرز فجیعی صورت گرفت، متهم شد.

براساس گزارش پلیس این زن که از بیماری روانی رنج می‌برد یکی از دختران خود را به قتل رساند و دیگری را نیز مورد حمله‌های وحشیانه خود قرار می‌داد. به طوری که صدمات و آثار جراحت در ناحیه مغز و ریه و بدن او نشان دهنده این واقعیت بود که این حملات در زمان‌های مختلف صورت گرفته و تصادفی نبوده است.

پلیس در ادامه افزود: این مادر بیمار پس از مورد ضرب و شتم قرار دادن دختر و گزارش پزشکان به مدت 12 ماه، تحت نظارت و درمان توسط مراکز مدد کاری اجتماعی قرار گرفت.

 این در حالی بود که همسر او و پدر فرزندانش از این موضوع و بیماری همسرش بی اطلاع بوده و یک پرستار در گزارش به این پدر او را متوجه حملات همسرش به فرزندانش می‌کند.به طوری که پس از مشاهده کبودی‌ها بر روی بدن کودک شوکه شد، اما غافل از اینکه او دیر متوجه این موضوع شد و مادر روانی یکی از دختران را تا سر حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داد و او از جراحت شدید جان خود را از دست داد.

گفتنی است، بررسی پرونده این مادر جنایت کار همچنان در جلسات بعدی ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *