رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خبر جدید در مورد زمان دقیق پرداخت و مشمولان وام 10 میلیونی کالا

11:59 - 26 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۵۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - دبیر کل انجمن لوازم خانگی گفت: قرار است از اواخر هفته آینده این طرح در قالب وام 10 میلیونی اجرایی شود.
خبر جدید در مورد زمان دقیق پرداخت و مشمولان وام 10 میلیونی کالابه گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، حبیب الله انصاری اظهار کرد: اطلاعات واحدهای تولیدی باید در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد که در چهار روز گذشته این اطلاعات نهایی شده و طی 3 روز آینده نمایندگی های مجاز مشخص و در سایت وزارت صنعت منتشر می شود.

دبیر کل انجمن لوازم خانگی گفت: هیچ محدودیتی برای عرضه کالاها در نظر گرفته نشده است و باتوجه به اینکه عرضه کالای لوازم خانگی بسیار گسترده است و انتخاب کالا بر عهده مردم گذاشته شده است.

بازنشسته ها و حقوق بگیران مشمول وام 10 میلیونی
وی ادامه داد: این طرح در مرحله نخست حقوق بگیران و بازنشستگان را پوشش می دهد، البته دیگر اقشار نیز به لیست وام بگیران نیز اضافه می شود.

کالاها باید کیفیت داشته باشند
انصاری افزود: در این طرح قطعا کالای ایرانی و تولیدشده ای کارخانه ای ایران باید عرضه شود و مهر استاندارد داشته باشند.

وی ادامه داد: به طور کلی این طرح باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای حمایت از تولید و مردم و برای ایجاد رونق بازار و اقتصاد در نظر گرفته شده است. باید کیفیت لوازم خانگی در ابعاد مختلف به گونه ای باشد که در دایره این طرح حتی به توسعه صنعت کمک کند.

دبیر کل انجمن لوازم خانگی گفت: کارخانجات متعددی داریم که لوازم خانگی تولید می کنند و همه این کارخانه ها می توانند در لیست نمایندگی های فروش مجاز باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *