مهندس ناظر:نشست به اندازه 2 متر بوده/شهرداری:قطعی آب به مدت 4 ساعت در منطقه/مشکل خیابان ولی عصر تا شب بر طرف می‌شود

14:15 - 19 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۹۴۰
خبرگزاری میزان-شهردار ناحیه 5 منطقه 6 با تاکید بر اینکه نشستی صورت نگرفته است مطرح کرد: خودمان آسفالت را به علت شکستگی لوله اصلی برداشتیم و هیچ نشست خیابانی صورت نگرفته است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، با گذشت حدود 9 ساعت از زمان وقوع نشست در خیابان ولی عصر تهران،همچنان عملیات بهسازی در حال انجام است.

مهندس ناظر:نشست به اندازه 2 متر بوده است

مهندس ناظر، حاضر در محل حادثه در گفت گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره نشست خیابان ولی عصر اظهار کرد: بر اثر ترکیدن لوله آب و نشتی بودن آن و همچنین ریزش خاک خیابان ولی عصر، یکباره لاین تندرو خالی شده است.

وی ادامه داد: با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب و شهرداری این خطر رفع شد و با کمک پلیس راهور خیابان‌ها آزاد شد.

این مهندس ناظر در خاتمه خبر نشست 15 متری خیابان ولی عصر را تکذیب کرد و افزود: این ریزش به دلیل شکستگی لوله و نشتی آب رخ داده که این نشست به اندازه 2 متر بوده است.


بنا بر این گزارش الله وردی،شهردار ناحیه 5 منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره نشست خیابان ولی عصر اظهار کرد: در حال حاضر دو پیمانکار در اینجا مشغول بکار هستند.این پیمانکاران دارای مجوز حفاری جهت انتقال آبهای فاضلاب شهری به شبکه فاضلاب هستند که به مدت یک ماه است در اینجا مشغول بکار هستند.

وی ادامه داد: 4 صبح امروز پیمانکار در انتهای کارش به لوله آبرسانی شرکت آب شرب شهر خسارت وارد کرده و از دو جهت باعث شکستگی لوله آب اصلی شهر شده است.

شهردار ناحیه 5 منطقه 6 با بیان اینکه از 8 صبح تا 12 ظهر آب منطقه قطع شده است تصریح کرد: از ساعت 5 صبح با حضور همکاران امدادی شرکت آبفا،نسبت به بازکردن معبر سواره رو یعنی قسمت‌هایی که آسفالت برداشته شده، در حال برطرف کردن این شکستگی هستیم که قطعی آب منطقه ساعت 12 ظهر رفع شد.

الله وردی با تاکید بر اینکه نشستی صورت نگرفته است مطرح کرد: خودمان آسفالت را به علت شکستگی لوله اصلی برداشتیم و هیچ نشست خیابانی صورت نگرفته است.

وی افزود: آبی که زیر سطح آسفالت در سواره رو در جریان بوده است، ما را متوجه این اتفاق کرد که لوله اصلی آب دچار شکستگی شده است.

شهردار ناحیه 5 منطقه 6 با اشاره به این مطلب که مشکل ترکیدکی لوله اصلی مرتفع شده است عنوان کرد: درحال حاضر کار ایمن سازی را انجام دادیم و با سازه نگهبانی که ایجاد می شود برای ایستایی خیابان ولی عصر و سپس بتون ریزی، کار عملیاتی را به اتمام می رسانیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تا انتهای شب بتون ریزی به اتمام می‌رسد و تردد وسایط نقیله به سهولت انجام می‌گردد.


کارگران مشغول بهسازی اند/

کارگران مشغول بهسازی اند/

کارگران مشغول بهسازی اند/

کارگران مشغول بهسازی اند/

کارگران مشغول بهسازی اند/
کارگران مشغول بهسازی اند/

مهندس ناظر:نشست به اندازه 2 متر بوده/شهرداری:قطعی آب به مدت 4 ساعت در منطقه/مشکل خیابان ولی عصر تا شب بر طرف می‌شود

گفتنی است این حادثه در تقاطع خیابان بهشتی و ولیعصر و حوالی بن بست کوزه گر و دلبسته رخ داده و هم اکنون مسیر جنوب به شمال خیابان مسدود شده و خودروها از مسیر بی آر تی تردد میکنند.

به گزارش خبرنگار میزان، هم اکنون هم تردد خودروها با کندی صورت میگیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *