رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خارجی‌ها بدون واسطه با ما مذاکره کنند/ از مذاکره با افراد فاسد بپرهیزید

11:46 - 27 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۲۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - وزیر نفت از عزم این وزارتخانه برای مبارزه با فساد خبر داد و گفت: به شرکتهای خارجی توصیه می کنم از هرگونه برخورد و مذاکره با افراد فاسد بپرهیزند چون نه تنها به اعتبار خود خدشه وارد می کنند بلکه فرصت حضور در ایران را نیز از دست می دهند.
به گزارش ، بیژن زنگنه صبح امروز (دوشنبه ٢٧ مهر ماه) در کنگره نفت و نیرو با اشاره به این که دوران تحریم شرائط خاصی داشت که تمام شده است، اظهار کرد: در دوران پساتحریم باید با شفافیت کامل به انجام معاملات بویژه معاملات دولتی اقدام کرد.

وی با تاکید بر این که شرکتهای خارجی علاقمند کار در صنعت نفت ایران باید بدانند اراده مسئولان نظام کار سالم و شفاف است، تصریح کرد: ما از انگلهای فاسدی که می خواهند در این شرائط خون ملت را بمکند بیزار و متنفریم.

وزیر نفت با بیان این که ایران در یک مبارزه بی امان با فساد است، اظهار کرد: به شرکتهای خارجی توصیه می کنم از هرگونه برخورد و مذاکره با افراد فاسد بپرهیزند چون نه تنها به اعتبار خود خدشه وارد می کنند بلکه فرصت حضور در ایران را نیز از دست می دهند.

زنگنه با بیان این که دسترسی به مقامهای ارشد صنعت نفت در دوران پساتحریم تسهیل خواهد شد تا جلو هرگونه فساد گرفته شود، گفت: عده ای از افراد که هیچ توانمندی جز حقه بازی ندارند و در دوران تحریم این موضوع تخصص آنها شده سعی دارند از فضای پساتحریم نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: لزومی ندارد شرکتها با این گونه افراد کار کنند و بهتر است به صورت مستقیم با مقامهای ارشد نفت مذاکره کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *