رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترفندهای تازه تروریست ها/ استفاده داعش از مساجد برای در امان ماندن از حملات+ عکس

11:44 - 15 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۹۲۵
خبرگزاری میزان - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: عناصر گروه تروریستی داعش برای در امان ماندن از حملات هوایی جنگنده های روسیه به مساجد پناه برده و از این اماکن به دلیل اینکه اطمینان دارند هدف بمباران قرار نمی گیرند، استفاده می کنند.
به گزارش سرویس بین الملل  به نقل از پایگاه خبری "راشا تودی"، آناتولی آنتانوف، معاون وزیر دفاع روسیه، در نشست خبری با خبرنگاران افزود: آنان با توجه به روحیات ما مساجد را پناهگاه جدیدشان انتخاب کرده اند.

سرکرده های این گروه های تروریستی به خوبی در جریانند که جنگنده های ارتش روسیه هرگز اماکن غیرنظامی را هدف بمباران های هوایی قرار نمی دهند.



ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، نیز هشدار داد که ممکن است عناصر داعش اقدام به بمب گذاری اماکن مقدس کنند تا چهره ارتش روسیه را زشت جلوه دهند.

وزارت دفاع روسیه طی بیانیه اعلام کرد: تصاویر نشان می دهد که شورشی های میانه رو از انسان ها به عنوان سپر بلا و مساجد به عنوان پناهگاه استفاده نمی کنند. این واکنش تنها از سوی تروریست های داعشی صورت گرفته است که آن را برگ برنده خود تلقی می کنند.



معاون وزیر دفاع روسیه در ادامه با اشاره به صحت اطلاعات ارتش این کشور گفت: ما تنها متکی به اطلاعاتی که از دولت سوریه دریافت می کنیم نیستیم. داده های ما صد بار بررسی می شود و تصمیمات اتخاذ شده آگاهانه و حساب شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *