اعلام قیمت جهانی سنگ آهن ایران از 15 مهر ماه

4:00 - 14 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۲۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - رییس انجمن سنگ آهن ایران گفت: اولین شاخص قیمت جهانی سنگ آهن ایران توسط متال بولتن که بزرگ ترین مرکز قیمت گذاری آهن چین است در روز چهارشنبه 7 اکتبر اعلام می شود.
به گزارش ، قدیر قیافه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته برخی کسب وکارهای سنگ آهن به دلیل افت قیمت جهانی ناچار به محدود کردن یا توقف واحد خود شدند.
به گفته «قدیر قیافه»؛ در حال حاضر حدود 70 درصد از پیشنهادات انجمن سنگ آهن به دولت  پیگیری و اجرا شده  است.

رییس انجمن سنگ آهن ایران نیز در ادامه گفت: اولین شاخص قیمت جهانی سنگ آهن ایران توسط متال بولتن که بزرگ ترین مرکز قیمت گذاری آهن چین است در روز چهارشنبه 7 اکتبر اعلام می شود.«بهرام شکوری» نایب رئیس انجمن سنگ آهن ایران با بیان اینکه قانون معادن یکی از مشکلات اصلی تولیدکنندگان این بخش است گفت: اخیراً کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران شکل گرفته و انجمن‌های صنفی در این حوزه حضور خواهند داشت.

کنفرانس خبری یاد شده ؛«سجاد غرقی» از اعضای دیگر انجمن سنگ اهن ایران با اشاره به مقوله صادرات و موانع پیش‌روی آن گفت: مسلماً مجموعه قوانین و مقررات صادراتی مختص به حاکمیت، دولت و مجلس است اما ما باید به افزایش بهره‌وری داخلی در بنگاه‌های معدنی و بهبود شرایط کسب و کار بازارهای جهانی توجه کنیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *