عباس‌نیک: فدراسیون دوومیدانی عملکرد قابل قبولی داشته/ بعضی انتقادات غرض‌ورزانه است

7:45 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: شاید پس از چند سال این تنها دوره‌ای است که فدراسیون توانسته عملکرد قابل قبول داشته باشد.

امید عباس‌نیک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که در تمام جامعه در این چند سال اخیر وجود دارد هر کسی از عهده ریاست فدراسیون دوومیدانی بر نمی‌آید، اما خداراشکر با وجود کم و کاستی‌ها تاکنون مسئولان فدراسیون به خوبی از عهده این وظیفه سنگین بر آمده‌اند.

وی افزود: در این مدت با برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون‌ انجام داده تعادل و بالانس خوبی هم برای تمرینات ورزشکاران ایجاد شده و این کمک کرده دوومیدانی‌کاران‌ بهتر تمرینات خود را پیگیری کنند. از این بابت باید از رییس و دبیر فدراسیون تشکر و قدردانی می‌کنم که سعی دارند بهترین شرایط را برای ورزشکاران ایجاد کنند.

مربی تیم ملی دوومیدانی درباره حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد: برای بازی‌های کشور‌های اسلامی منتظر هستیم تا رکورد‌های ورودی تعیین شود. هر چند که ما موظف هستیم از تصمیمات مسئولان‌ تمکین‌ کنیم. اکنون خیلی دیگر از رشته‌های ورزشی برای اعزام ورزشکارانشان‌ پول دریافت می‌کنند، اما در فدراسیون دوومیدانی این‌اتفاق وجود ندارد و خود فدراسیون تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. این دلگرمی خوبی برای ورزشکاران است تا بدون‌ دغدغه تمرین کنند و تنها به فکر موفقیت باشند. شاید پس از چند سال این تنها دوره‌ای است که فدراسیون توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی درباره شرایط محمد معتمدی، گفت: خداراشکر شاگردم بالاخره پس از دو سال تمرین پر فشار و مستمر توانست از حد نصاب پنج متر عبور کند؛ این نشانه خوبی است که توانسته پیشرفت‌های خوبی را در این مدت کوتاه به دست بیاورد. ان‌شاءالله به این روند خوب خود ادامه دهد تا در ابتدا ورودی بازی‌های آسیایی هانگژو را بگیرد و سپس با یک برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در آنجا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عباس‌نیک در پایان با انتقاد از رفتار برخی اشخاص برای ایجاد تفرقه در دوومیدانی، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که انتقاد می‌کنند واقعاً از روی غرض‌ورزی دست به این‌ کار می‌زنند و تنها با این‌کار می‌خواهند از فدراسیون باج خواهی کنند. فکر می‌کنند فدراسیون ارثیه آبا و اجدادی آنهاست. در این شرایط سخت، فدراسیون توانسته تا حد زیادی به ورزشکاران اهمیت دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *