رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فنونی‌زاده: پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد کم می‌آورد/ با حذف استقلال و پرسپولیس نبرد قهرمانی در لیگ جذاب‌تر می‌شود

14:05 - 23 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۵۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل تیم از دقیقه ۶۰ به بعد جا می‌ماند و بازیکنان کم می‌آوردند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط پرسپولیس در ادامه این فصل لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این فصل پرسپولیس سه جام (لیگ قهرمانان آسیا، سوپر لیگ و جام حذفی) را از دست داد. این فصل تیم آنچنان روند رو به رشدی نداشت و فراز و نشیب زیادی را سپری کرد. بازیکنان خوبی را از سال‌های گذشته در ترکیب داشتیم، اما رفته رفته با مسابقات فرسایشی قدرت بدنی‌شان را از دست دادند.

وی افزود: از نظر روحی و روانی با مشکلاتی که پیش آمد به کلی بازیکنان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند. زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود، یک بدنساز بسیار حرفه‌ای به نام مارکو داشت که پرسپولیس در طول یک فصل هیچ گاه از نظر بدنی به مشکل نخورد، اما در این فصل تیم از دقیقه ۶۰ به بعد جا می‌ماند و بازیکنان کم می‌آورند.

*هیچ کس فکر نمی‌کرد پرسپولیس و استقلال حذف شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ۶ هفته باقی مانده از مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: باید برای بقیه بازی‌ها در لیگ فکری شود و بازیکنان و کادر فنی برای قهرمانی تا آخرین لحظه بجنگند و نا امید نشوند. این ۶ بازی آبستن حوادث و اتفاقات زیادی خواهد بود. اکثر دیدارهای پرسپولیس با تیم‌های انتهای جدول لیگ است و همه آنها مقابل پرسپولیس انتحاری بازی خواهند کرد. با کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از جام حذفی رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر برای هر دو تیم خیلی اهمیت دارد. البته نباید فراموش کنیم که سپاهان هم چراغ خاموش به سمت صدرجدول در حرکت است. 

فنونی‌زاده در خصوص کنار رفتن پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های جام حذفی تاکید کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد پرسپولیس و استقلال در جام حذفی به تیم‌های آلومینیوم و نساجی باخت بدهند، اما حالا سرخابی‌ها باید برای رده اول و دوم جدول لیگ برتر رقابت داشته باشند و نبرد قهرمانی در لیگ جذاب‌تر می‌شود.

*دوست دارم خلیج فارس ماهشهر قهرمان جام حذفی شود

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه با حضور ۴ تیم شهرستانی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، مسابقات بسیار جذاب می‌شود اذعان کرد: در بین این ۴ تیم خلیج‌فارس ماهشهر از لیگ دو است. تیم‌های که به مرحله نیمه‌‎نهایی این فصل پیکارهای جام حذفی صعود کردند نشان داد که رقابت‌های جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ضمناً یک تیم از لیگ یک و دو تیم لیگ برتری در این مرحله حضور دارند. مطمئن باشید دیدارهای تیم‌های آلومینیوم اراک با خلیج فارس ماهشهر و همچنین مس کرمان و نساجی مازندران بسیار بازی‌های خیلی دیدنی و جذابی از آب در خواهد آمد.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان در فوتبال ایران از امکانات زیادی بهره می‌برند و هر دو باشگاه تجهیزات و ورزشگاه‌های خوبی دارند. بر همین اساس امیداورم دو تیم نساجی و خیلج فارس ماهشهر به فینال جام حذفی برسند تا این گونه زیرساخت‌های آنها هم به روز شود و رسیدگی‌ها برای این دو باشگاه بیشتر شود.  به شخصه دوست دارم تیم جنوبی؛ خلیج فارس ماهشهر به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *