گفت‌وگو|

کلهر: اوسمار شکل هجومی و موفق تیمش را پیدا کرده/ آل‌کثیر و اورونوف سبک بازی پرسپولیس را تغییر داده‌اند

0:15 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کلهر: اوسمار شکل هجومی و موفق تیمش را پیدا کرده/ آل‌کثیر و اورونوف سبک بازی پرسپولیس را تغییر داده‌اند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به دیدار با آلومینیوم در جام حذفی تغییرات مثبتی در پرسپولیس شکل گرفته و نقاط ضعف این تیم مرتفع شده است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: پرسپولیس با ارائه یک بازی مالکانه و استفاده از تجربه بازیکنانش موفق شد در یکی دیگر از بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز در راه قهرمانی پیروز شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس هفته به هفته روند رو به رشدی دارد و نسبت به دیدار با آلومینیوم در جام حذفی تغییرات مثبتی در تیم شکل گرفته و نقاط ضعف این تیم مرتفع شده است. تیم فوتبال هوادار نیز در این بازی حملات خوبی داشت، اما نتوانستند بهره خوبی از موقعیت‌هایی که داشتند ببرند و فرصت سوزی کردند؛ در نهایت هم به دلیل عدم تمرکز کافی در خط دفاعی ۲ گل را روی حرکت خوب سرخپوشان دریافت کردند.

*اوسمار خیلی راحت می‌تواند تیمش را در زمین بچرخاند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شکل بازی سرخ پوشان مقابل هوادار، تصریح کرد: شکل بازی سرخ‌پوشان هفته به هفته بهتر خواهد شد و اوسمار توانسته شکل هجومی و موفق تیمش را پیدا کند. آل‌کثیر و اورونوف با آمدن به پرسپولیس سبک بازی شاگردان اوسمار را تغییر داده‌اند و کاملاً نسبت به گذشته متفاوت و هجومی شده‌اند. آمدن این ۲ بازیکن دست اوسمار را برای انتخاب بازیکن باز گذاشته و او خیلی راحت می‌تواند تیمش را در زمین بچرخاند.

کلهر با بیان اینکه هوادار با شجاعی سبک خوبی را کشف کرده و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، عنوان کرد: بسیار خوشحالم که مسعود شجاعی را در قامت مربیگری می‌بینم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. هوادار تحت هدایت شجاعی آینده خوبی خواهد داشت. آن‌ها در دیدار مقابل پرسپولیس به خوبی بازی را به گردش در می‌آوردند، اما در خط دفاع خلاء‌هایی داشتند که مهاجمان پرسپولیس به خوبی از آن استفاده کردند و موفق شدند این بازی مهم را با برد به پایان برسانند.

*اوسمار‌ باید از تجربیات گذشته گل‌محمدی استفاده کند

وی در ارتباط با حضور بیرانوند در درون دروازه سرخ‌ها، متذکر شد: حضور بیرانوند در ترکیب پرسپولیس نوعی آرامش برای بازیکنان به شمار می‌رود و باعث می‌شود که بازیکنان با استرس کمتری بازی کنند. اگر او در دیدار با آلومینیوم حضور داشت به هیچ عنوان این مسابقه را واگذار نمی‌کردیم. حضور او در ترکیب پرسپولیس باعث شده در کورس قهرمانی بمانیم و در بازی مقابل هوادار نیز در چند صحنه مانع باز شدن دروازه شد؛ به او خسته نباشید می‌گویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد اوسمار روی نیمکت سرخپوشان، بیان داشت: از نظر من اوسمار یک برزیلی کاربلد و باتجربه است و به آینده او خوشبین هستم. تنها مشکلی که او دارد این است که در تصمیماتش دقت نمی‌کند که پس از انجام بازی مقابل آلومینیوم و سپاهان رفته رفته بهتر می‌شود. او باید از تجربیات گذشته گل‌محمدی استفاده کند. از نظر من حالا که او تیم را با هم هماهنگ کرده بهتر است در صورت بروز هرگونه اتفاق او را در فصل بعد روی نیمکت ببینیم.

*چالش جدی پرسپولیس مقابل شمس‌آذر و مس رفسنجان خواهد بود

کلهر با بیان اینکه ۳ فینال بزرگ و سرنوشت ساز را در پیش داریم، افزود: ۳ بازی سخت در آینده خواهیم داشت و با احترام به تیم فوتبال استقلال خوزستان، ما کار آسانی مقابل آن‌ها در آزادی خواهیم داشت و چالش جدی ما مقابل شمس آذر و مس رفسنجان خواهد بود. با تمام این اوصاف نباید هیچ کدام از بازی‌های پیش رو را دست کم بگیریم و نگذاریم هیچکدام از حریفان مقابل پرسپولیس عرض اندام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید نظارت بیشتری روی داوری‌های این ۳ هفته پایانی شود، زیرا روی نتایج هر ۱۶ تیم جدول تأثیرگذار است و امیدوارم داوران با دقت بالایی کار قضاوت را انجام دهند. پرسپولیس در کار دفاعی خیلی بهتر شده و به نظرم احتمال دارد استقلال در ۳ بازی آینده خود امتیاز از دست بدهد. امیدوار با فرصت طلبی شاگردان اوسمار ما در پایان فصل روی سکوی قهرمانی بایستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *