رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرادی: فدراسیون دوومیدانی بیشتر حمایت کند/ می‌خواهم در بازی‌های آسیایی بهترین زمان را ثبت کنم

8:45 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۱۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش دوومیدانی گفت: مهمترین مسئله در این مدت این است که فدراسیون از ما حمایت کند تا در بازی‌های آسیایی مانند جاکارتا دوباره مدال بگیرم.

امیر مرادی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: از حدود یک هفته دیگر اردوی تمرینی خودم را همراه با مربی شخصی‌ام در بروجن استارت می‌زنم تا بتوانیم در شرایط تمرینی قرار بگیریم. خوشبختانه امکانات در بروجن از لحاظ آب و هوایی و ... مناسب است. البته در این مدت هم از انجام تمرینات غافل نبودم و در شرایط خوبی قرار دارم.

وی افزود: از آنجایی که سطح بازی‌های آسیایی نسبت به ۴ سال گذشته بهتر شده من هم باید تلاش کنم تا بتوانم آمادگی بدنی خودم را به بالاترین سطح برسانم تا در آنجا بهترین زمان ممکن را به ثبت برسانم.

ملی‌پوش دوومیدانی با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون و باشگاه‌های باید از ملی‌پوشان حمایت کنند، عنوان کرد: مهمترین مسئله در این مدت این است که فدراسیون از ما حمایت کند تا در بازی‌های آسیایی مانند جاکارتا دوباره مدال بگیرم. متاسفانه با وجود گذشت چند ماهه از اتمام لیگ دوومیدانی، تاکنون مسئولان باشگاه سپاهان بقیه مطالبات ما را پرداخت نکرده‌اند. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق صورت گیرد تا آن را خرج بازی‌های آسیایی و همچنین اردوهایمان کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم حمایت‌های فدراسیون بیشتر از گذشته شود، زیرا اکنون بیشتر رقبای ما در بهترین کمپ‌های تمرینی آمریکا و اروپا در حال تمرین کردن هستند و نیاز است ما هم خوب حمایت شویم. ان‌شاءالله در این چند ماه باقیمانده فدراسیون همکاری بیشتری داشته باشد تا به مشکل برنخوریم و برنامه‌های خودمان را به درستی پیش ببریم.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی مهمترین رویداد ورزشی سال جاری است و گرفتن مدال در آنجا خیلی راحت نیست. می‌طلبد تا به شکل ویژه مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیریم. خداراشکر دوومیدانی در جاکارتا سربلند بود و امیدوارم در هانگژو هم بتوانیم با نتایج خوب دل مردم را در این روز‌های سخت شاد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *