رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داداش‌زاده: پرسپولیس خارج از زمین خوب مدیریت شده/ در هیچ جای دنیا به بازی زیبا امتیاز و جام نمی‌دهند

9:45 - 13 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۰۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهمترین نکته که پرسپولیس را علی رغم مشکلات زیاد به موفقیت رسانده، مدیریت خوب خارج از زمین و وارد نشدن حواشی به مستطیل سبز است.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: مس تیم منسجم و بسیار متمولی است که تاکنون یقه تیم‌های بزرگی را گرفته، اما پرسپولیس بازی را بسیار خوب شروع کرد و مهم ۳ امتیاز بود که کسب شد.

وی ادامه داد: در هیچ جای دنیا به بازی زیبا امتیاز، مدال و جام نمی‌دهند و فقط باید ۳ امتیاز‌ها را بگیریم و به صدر جدول نزدیک شویم. استقلال همین هفته مساوی کرد و اختلاف کمتر شد و اگر امتیاز بازی گل‌گهر را به آنها نمی‌دادند، اکنون تنها یک امتیاز اختلاف داشتیم.

*مهمترین حُسن عبدی وارد نشدن به حاشیه‌هاست

داداش‌زاده درباره درخشش مهدی‌ عبدی در این دیدار گفت: عبدی مهاجم جوان و توانمندی است و اگر همین رویه را ادامه دهد می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند. مهمترین حُسن این بازیکن وارد نشدن به حاشیه‌هاست که قابل ستایش است. عبدی همواره با جان و دل بازی می‌کند و گل‌های حساسی به ثمر رسانده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد خوب خط حمله این تیم تاکید کرد: در طول تاریخ همواره پرسپولیس بهترین خط حمله فوتبال ایران را در اختیار داشته و بهترین مهاجمان و آقای گل‌ها از دل این تیم برخاسته‌اند. مهمترین نکته که پرسپولیس را علی‌رغم مشکلات زیاد به موفقیت رسانده، مدیریت خوب خارج از زمین و وارد نشدن حواشی به مستطیل سبز است. مشکل پرسپولیس فقط مالی است که آن هم در حال برطرف شدن است و روز‌های خوب به زودی خواهند رسید.

*نباید چوب لای چرخ خریداران بگذارند

داداش‌زاده در خصوص نشست هم اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس در بحث خصوصی‌سازی این باشگاه عنوان کرد: نشست هم اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی بود، همه ساله دور هم جمع می‌شدیم تا یکدیگر را ببینیم و دیدار تازه کنیم، اما این بار حسین قربانزاده (رییس کل سازمان خصوصی‌سازی) گفت تا ۱۵ اسفند صبر کنید و اگر اقدامات اولیه خصوصی‌سازی اتفاق نیفتاد من از سمت خود استعفا می‌دهم! این جسارت او قابل ستایش بود و امیدوارم این بار مسئله خصوصی‌سازی به صورت جدی و قانونی پیگیری و انجام شود.

وی اضافه کرد: باید ببینیم چه چیزی نصیب کسانی که سهام باشگاه را می‌خرند، خواهد شد و باید مسائلی مانند حق پخش تلویزیونی و کپی رایت را به آن‌ها واگذار کرد. افراد زیادی می‌توانند سهام پرسپولیس را بخرند، اما به شرط اینکه بتوانند استفاده هم ببرند. اگر بخواهند باشگاه را واگذار کنند و چوب لای چرخ خریداران بگذارند فایده نخواهد داشت.

*بیشتر پیشکسوتان و صاحب نظران خصوصی‌سازی را باور نداشتند

وی ادامه داد: بیشتر پیشکسوتان و افراد صاحب نظر بحث خصوصی‌سازی را باور نداشتند که این طبیعی است، زیرا سالهاست درگیر این مسئله هستیم. برای قطعی شدن این کار باید همدلی داشته باشیم و برخی افراد سهم‌خواهی‌های خود را کنار بگذارند. متأسفانه همه به فکر سهم خودشان هستند، برای مثال اگر من بخواهم سهام باشگاه را بخرم باید به ۱۰ نفر دیگر هم پول بدهم و این نشدنی است. این افراد باید از از این مسائل چشم پوشی کنند تا سرخابی‌های پایتخت واقعاً به بخش خصوصی واگذار شوند.

داداش‌زاده درباره حساسیت‌های هفته بیست و یکم و نقش مهم دربی ۹۸ در تعیین قهرمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: این هفته از لیگ برتر می‌تواند هفته بسیار سرنوشت سازی باشد، پرسپولیس با نفت آبادان و استقلال با گل گهر دیدار خواهند کرد و اگر استقلال متوقف شده و پرسپولیس نفت را شکست دهد دربی واقعاً دیدنی و هیجانی خواهد شد. به طور کلی قرار است یکی از بهترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد باشیم که هر دو تیم احتیاج مبرمی به پیروزی دارند. پرسپولیس برای موفقیت در دربی از حالا باید شرایط را کنترل کند و وارد حواشی نشود و فقط به فکر پیروزی و رسیدن به ششمین جام پیاپی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *